معارض سعودی خبر داد

نفاق پادشاه عربستان و پسرش در قبال عادی سازی روابط با تل آویو

نفاق پادشاه عربستان و پسرش در قبال عادی سازی روابط با تل آویو

معارض سعودی مقیم خارج از کشور با انتشار مقاله ای به تحلیل سکوت عربستان در برابر توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، «مضاوی الرشید» معارض سعودی مقیم خارج از این کشور با انتشار مقاله‌ای در سایت میدل ایست آی در لندن نوشت: پادشاه عربستان ترجیح می‌دهد روابط خود را با اسرائیل به صورت پنهان ادامه دهد. اینکه پرچم صهیونیست‌ها در ابوظبی برافراشته شود به زمان نیاز دارد اما این مسأله در ریاض با تأخیر صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان و محمد بن سلمان ولیعهد این کشور تصمیم گرفته‌اند با نفاق و به دور از شفافیت با این موضوع برخورد کنند.

مقامات سعودی ترجیح می‌دهند روابط پنهانی خود را با رژیم صهیونیستی به دور از افکار عمومی ادامه دهند؛ چه بسا پادشاه پیر سعودی ترجیح می‌دهد در اواخر حکومت خود اقدام جنجال برانگیزی انجام ندهد.

به نوشته این مقاله، بهانه آنها در تقویت روابط با صهیونیست‌ها، ایستادگی در برابر دشمن مشترک خود یعنی ایران است. سکوت و عدم شفافیت، استراتژی عربستان سعودی در برابر توافقنامه امارات و اسرائیل است. تنها گزینه پادشاه عربستان و پسرش سکوت است چرا که ممکن است هرگونه اقدامی در این خصوص، به نابودی میراث پادشاه بیانجامد.

کد خبر 5004312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha