۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۵۵

استاندار بوشهر:

زمین‌های ساحلی بوشهر برای اجرای طرح‌های پرورش میگو واگذار می‌شود

زمین‌های ساحلی بوشهر برای اجرای طرح‌های پرورش میگو واگذار می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر به ظرفیت بالای استان برای توسعه آبزی پروری اشاره کرد و گفت: زمین‌های ساحلی بوشهر برای اجرای طرح‌های پرورش میگو واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر جمعه در نشست توسعه و سرمایه گذاری استان بوشهر اظهار داشت: در راستای جذب سرمایه گذار و رفع مشکلات سرمایه گذاران تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و حمایت لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

وی با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: مردم نباید در پیچ و خم‌های اداری گرفتار شوند و مدیران باید برای گره گشایی از مشکلات مردم عزم جدی داشته و کارشناسان دستگاه‌ها نیز برای رفع مشکلات تلاش ویژه داشته باشند.

استاندار بوشهر از این استان به عنوان خاستگاه صنعت پتروشیمی ایران نام برد و بیان کرد: استان بوشهر میزبان ۳۵ مجتمع پتروشیمی است این صنعت در هیچ نقطه‌ای از کشور دارای چنین عظمتی نیست.

وی افزود: در این راستا توسعه صنایع پایین دستی و میان دستی قوی پتروشیمی در استان که به کانون اشتغال و تولید، ارزش افزوده و درآمد تبدیل شود ضروری است.

گراوند بر ترغیب و جذب سرمایه‌گذاران تاکید کرد و ادامه داد: استان بوشهر از ظرفیت بالایی برای تحقق جهش تولید برخوردار است و باید از این توانمندی و قابلیت استفاده شود.

وی با بیان اینکه روان سازی بزرگترین کمک برای توسعه و سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود ادامه داد: شهرک‌های صنعتی و منطقه‌های ویژه اقتصادی بوشهر از جمله ظرفیت‌های مهم برای توسعه سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی و تولیدی است و زمینه تسهیل گری برای سرمایه گذاری در این مناطق فراهم است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: تدوین کتاب معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر نقش مهمی در معرفی توانمندی‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاران دارد.

وی خواستار تسریع در تکمیل طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تولیدی و صنعتی شد و افزود: در راستای توسعه سرمایه گذاری در امر پرورش میگو به زودی زمین‌های ساحلی به سرمایه گذاران واگذار می‌شود و توسعه سرمایه گذاری در شهرک شیلاتی رود شور نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 5004557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha