۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۴۳

رئیس ورزش‌های همگانی:

رزمایش کمک مومنانه ورزش همگانی ادامه مکتب حاج قاسم سلیمانی است

رزمایش کمک مومنانه ورزش همگانی ادامه مکتب حاج قاسم سلیمانی است

رئیس ورزش همگانی گفت: رزمایش کمک مومنانه ورزش‌های همگانی ادامه راه مکتب حاج قاسم است و خانواده بزرگ ورزش‌های همگانی تمام توان خود را برای یاری رساندن به محرومین به خدمت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  فدراسیون ورزش‌های همگانی، افشین ملایی رئیس فدراسیون طی مراسم توزیع کمک‌های مومنانه جامعه ورزش همگانی اظهار داشت: در راستای اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری(دام عزه)، در این زمان به دلیل حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و در اجرای مسئولیت اجتماعی، مدیران این فدراسیون سعی کردند با استفاده از ظرفیت‌های موجود، گام کوچکی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم بردارند.

ملایی تصریح کرد: امیدواریم به عنوان فدراسیونی که ۸۳ میلیون مخاطب دارد، بتوانیم در راه یاری‌ رسانی هموطنان عزیزمان پیشرو و موثر باشیم. بسیار خرسندیم که این اقدام در مکتب شهید سردار قاسم سلیمانی و در راه تحقق ارزش‌های معنوی‌شان انجام می‌شود.

رییس فدارسیون ورزش‌های همگانی گفت: از بهداد سلیمی قهرمان خوش نام کشورمان، مسئولین مجموعه ورزشی پیام، سازمان ورزش شهرداری تهران، سازمان ورزش بسیج و تشکر می‌کنم که امروز در این رزمایش همراه ما بودند.

ملایی در خاتمه تلاش خیرین و مسئولین انجمن ها و کمیته های فدراسیون در این رزمایش را همسنگ خدمات پشتیبانی زمان دفاع مقدس دانست و گفت: از ایمان متقیان رییس انجمن پیلاتس، سهراب آزاد رییس انجمن کراس‌فیت و مسئولین سازمان های فدراسیون، کمیته کتل بل، انجمن پرواز کایت و سایر دوستان دیگر بسیار باانگیزه مانند زمان ۸ سال دفاع مقدس پار کار آمدند و زحمت کشیدند.

کد خبر 5009391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha