۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵

پیش‌بینی ۱۰۰ روز اردو برای کمانداران ملی‌پوش تا پایان سال

پیش‌بینی ۱۰۰ روز اردو برای کمانداران ملی‌پوش تا پایان سال

بنا بر اعلام رئیس فدراسیون تیروکمان، ملی‌پوشان این رشته در هر دو بخش ریکرو و کامپوند تا پایان سال جاری ۸۰ تا ۱۰۰ روز اردوی آماده‌سازی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی تیروکمان در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و بانوان امروز شنبه با حضور در محل سایت آزادی تست PCR دادند تا از فردا بتوانند در کیش و قزوین تمرینات خود را آغاز کنند.

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان در حاشیه این برنامه که در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا انجام شد، گفت: خوشحالم که بعد از هفت ماه مجدد شاهد حضور کمانداران در سایت اختصاصی آزادی و تمرین آنها در کنار یکدیگر هستیم. زیبایی فعالیت های فدراسیون به حضور ورزشکاران است و برگزاری اردو و مسابقه در حضور آنها.

وی با ابراز امیدواری از بهبود شرایط کلی جامعه از حیث بحران کرونا و گسترده تر شدن فعالیت های ورزشی و تیروکمان، خاطرنشان کرد: آماده اعزام اردونشینان تیروکمان به محل تعیین شده برای اردوی آنها هستیم. طبق برنامه کمانداران ریکرو در کیش و کماندارن کامپوند در آبیک قزوین تمریناتشان را تا ۲۷ شهریورماه دنبال خواهند کرد.

رئیس فدراسیون تیروکمان از پیش بینی این فدراسیون برای اردوی ماهانه ملی پوشان خبر داد و گفت: هفت ماه تا پایان سال باقی مانده و قرار است ماهانه یک اردوی ۱۰ روزه برای ملی پوشان داشته باشیم. در واقع ۸۰ روز اردو تا پایان سال پیش بینی شده که البته شاید هم بتوانیم آن را به ۱۰۰ روز برسانیم.

شعبانی بهار با یادآوری اینکه ملی پوشان ریکرو و کامپوند باید از اوایل سال آینده در مسابقات مصوب در تقویم فدراسیون جهانی شرکت کنند، گفت: یکی از مسابقات پیش رو، جام جهانی فرانسه است. این رقابت ها آخرین میدانی است که سهمیه المپیک در آن توزیع می شود و از این حیث اهمیت زیادی دارد. امیدواریم نمایندگان ایران در هر دو بخش ریکرو و کامپوند تیمی این رقابت ها خوش بدرخشند.

کد خبر 5015906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha