انتصاب رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه سازمان سمت

انتصاب رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه سازمان سمت

رئیس مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، زهرا ابوالحسنی را به عنوان رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه این سازمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد ذبیحی رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) طی حکمی زهرا ابوالحسنی را به عنوان رئیس جدید پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی (سمت) معرفی کرد.

در این حکم آمده، «بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهشی سرکار عالی را که از مدیران باتجربه آزموده و سخت‌کوش سازمان هستید برای مدت دو سال به عنوان رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه منصوب می‌نمایم امیدوارم با تجارب ارزنده و شایستگی‌های که دارید در پرتو همدلی و همیاری همه همکاران به‌ویژه اعضا محترم هیأت علمی و معاونان معزز سازمان در ادامه کارهای بایسته و پسندیده‌ای که انجام شده است گام‌های مفید و مؤثری بردارید.»
 

زهرا ابوالحسنی دارای دکترای تخصصی از دانشگاه تهران بوده، و هم اکنون علاوه بر مدیر گروه مطالعات کتاب درسی پژوهشکده تحقیق و توسعه «سمت»، عضو هیأت علمی این پژوهشکده و دو دوره نیز مدیریت امور پژوهشی و ارزشیابی سازمان «سمت» را بر عهده داشته است. سردبیری نشریه علمی و پژوهشی «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» از مهر ۱۳۹۷ نیز از دیگر فعالیت‌های اجرایی وی بوده است.

پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» با نام مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» در آذرماه ۸۲ و با رویکرد تأمین منابع علمی دانشگاهی و همچنین ارائه روایتی بومی از علوم انسانی و با هدف دستیابی به پژوهش‌های جامع و کاربردی آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۹۵ به پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی ارتقا یافت.

پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی سازمان «سمت» مشتمل بر گروه‌های یازده‌گانه پژوهشی، و همچنین دو نشریه شامل نشریه علمی و پژوهشی «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» و دو فصلنامه «روان‌شناسی فرهنگی» می‌باشد.

کد خبر 5019327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha