۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۶

کارشناس هواشناسی خبر داد؛

احتمال بارش پراکنده باران در ارتفاعات استان بوشهر

احتمال بارش پراکنده باران در ارتفاعات استان بوشهر

بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش پراکنده باران در ارتفاعات استان بوشهر خبر داد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در اغلب ساعات از وقت امروز و روزهای آینده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان است.

مساعدی خاطرنشان کرد: همچنین امروز و فردا در ساعاتی از عصر و شب، در ارتفاعات شرقی استان، رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت وزش تندباد، رعدوبرق و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: آسمان استان طی ساعات آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی و در ساعاتی از بعدازظهر و شب در ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در ارتفاعات شرقی طی ساعاتی از بعدازظهر و شب گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: ارتفاع موج دریا نیز طی این مدت ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5022042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha