۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳

امکان اعتراض به سئوالات؛

دفترچه سئوالات آزمون های گروه علوم پزشکی منتشر شد

دفترچه سئوالات آزمون های گروه علوم پزشکی منتشر شد

دفترچه سئوالات آزمون های علوم پایه دندانپزشکی و پزشکی، آزمون جامع داروسازی و آزمون پیش‌کارورزی پزشکی شهریورماه ۹۹ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پیش‌کارورزی برای دانشجویان پزشکی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریور، آزمون علوم پایه پزشکی برای دانشجویان پزشکی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۲۰ شهریور و آزمون‌های علوم پایه دندانپزشکی و جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ برگزار شده اند.

در آزمون پیش‌کارورزی ۳ هزار و ۲۷۰ دانشجوی پزشکی، در آزمون علوم پایه پزشکی ۴ هزار و ۷۹۴ دانشجوی پزشکی، در آزمون‌ علوم پایه دندانپزشکی یک هزار و ۸۹۰ دانشجوی دندانپزشکی و در آزمون جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) یک هزار و ۲۳۳ دانشجوی داروسازی شرکت داشتند.

تعداد ۵ هزار و ۵۸۶ دانشجو آزمون خود را به صورت الکترونیک و تعداد ۵ هزار و ۶۰۱ دانشجو آزمون خود را به صورت کاغذی برگزار کردند.

دفترچه سئوالات آزمون پیش‌کارورزی، آزمون علوم پایه پزشکی و آزمون‌های علوم پایه دندانپزشکی و جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و دانشجویان می توانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی و با تکمیل فرم مربوطه ارائه کنند.

کد خبر 5022509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha