۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۵

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام:

توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز آغاز شد

توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز آغاز شد

بندرعباس - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز در کشور خبر داد.

محمدرضا طلایی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: الحمدالله شرایط مناسبی برای تولید تخم مرغ در کشور وجود دارد ولی متأسفانه در بازار با افزایش قیمت تخم مرغ مواجه هستیم لذا شرکت پشتیبانی امور دام از امروز نسبت به توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف اقدام کرده است.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از امروز تخم مرغ توزیع کرده، اتحادیه تخم مرغ (اتحادیه میهن) این برنامه ریزی را انجام داده که در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هم مناطقی که نیاز وجوددارد توزیع را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در استان‌ها نیز شرکت پشتیبانی امور دام با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان کار توزیع تخم مرغ را انجام می‌دهند، تصریح کرد: با توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز تخم مرغ با قیمت مناسب به همه ملت عزیزمان عرضه می‌شود.

طلایی همچنین ابراز داشت: سازمان‌های جهادکشاورزی استان‌ها و رؤسای سازمانها به عنوان عضو تنظیم بازار استان در تمام استان‌ها و شهرها نیز بحث توزیع تخم مرغ را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام با نظارت بر توزیع تخم مرغ و همکاری خوب تولیدکنندگان برای عرضه تخم مرغ به قیمت مناسب، ان شاءالله در چند روز آینده قیمت تخم مرغ به قیمت مصوب تنظیم بازار استان‌ها می‌رسد.

کد خبر 5033488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha