۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۸

رئیس‌مجلس:

سیاست‌های جدیدی برای ایجاد اشتغال در کشور اعمال می شود

سیاست‌های جدیدی برای ایجاد اشتغال در کشور اعمال می شود

خاش - رئیس‌مجلس شورای اسلامی گفت: طبق برنامه هفتم توسعه سیاست‌های جدیدی برای ایجاد اشتغال در کشور اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف در ادامه سفرش به سیستان و بلوچستان پس از منطقه سیستان به شهرستان خاش رفت و عصر امروز در این منطقه با مسئولان و مردم «دشت رباط» از توابع بخش مرکزی خاش دیدار کرد.

رئیس‌مجلس شورای اسلامی در این دیدار به بهبود وضعیت اقتصادی و کاهش شاخص محرومیت در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بنا بر دستور رهبر معظم انقلاب، سیستان و بلوچستان یکی از اولین استان‌های مورد توجه مسئولان کشور است.

وی با اشابه اینکه به زودی برنامه‌های کامل و جامعی برای بهبود وضعیت مروم اجرایی خواهیم کرد، افزود: طبق برنامه هفتم توسعه سیاست‌های جدیدی برای ایجاد اشتغال در کشور اعمال می‌شود.

قالیباف گفت: عدم دسترسی به آب شرب و جاده‌های ایمن و همچنین راه اندازی بازارچه مرزی «روتک» و بهبود وضعیت بیمارستان ۱۳۶ تخته خوابه شهرستان خاش از جمله مواردی بود که مردم و مسئولان در این سفر به آن اشاره کردند که حتماً مود پیگیری قرار می‌گیرد.

کد خبر 5047600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      0 0
      شیرین سازی آب دریا عمان با انرژی خورشیدی و انتقال به مناطق مختلف استان برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی از طریق خط لوله انتقال مجهز به پمپ هایی که برق مورد نیازش از صفحه ها خورشیدی تامین شود راه گشاس
    • علی IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      0 0
      از راههای ایجاد اشتغال در این استان کم تر توسعه یافته این است که نرخ مالیات در این استان نسبت به استان های دیگر کم تر باشد تا سرمایه گذاران بخش خصوصی به سرمایه گذاری در این استان ترغیب شوند