۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۶

توسط انتشارات ارجمند؛

ترجمه «درهم شکستن الگوهای مخرب روابط» چاپ شد

ترجمه «درهم شکستن الگوهای مخرب روابط» چاپ شد

کتاب «درهم شکستن الگوهای مخرب روابط (خودیاری طرح‌واره‌درمانی)» نوشته بروس استیونس و اکهارد رودیگر با ترجمه عادله صمیمی، سعاده ملک‌عسگر و مریم هدایتی توسط انتشارات ارجمند منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «درهم شکستن الگوهای مخرب روابط (خودیاری طرح‌واره‌درمانی)» نوشته بروس استیونس و اکهارد رودیگر به‌تازگی با ترجمه عادله صمیمی، سعاده ملک‌عسگر و مریم هدایتی توسط انتشارات ارجمند منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این‌کتاب نخستین منبع خودیاری است که بر مبنای ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای تألیف شده و می‌تواند به‌عنوان راهنمایی برای درمان‌جویان رویکرد طرح‌واره‌درمانی و نیز افرادی که خواهان تغییر در الگوهای فکری و رفتاری خود و رسیدن به شادی، رضایت و موفقیت بیشتر در زندگی هستند، مورد استفاده قرار بگیرد.

در کتاب پیش رو، اصول دیدگاه طرح‌واره‌درمانی، برای افرادی که مشتاق یافتن الگوهای مخرب رفتاری، شناختی و هیجانیِ تکرارشونده خود در روابط و تغییر این الگوها هستند، ارائه می‌شود. همچنین تکنیک‌های درمان شناختی‌ـ‌رفتاری و راهبردهای رشد شخصی در پی ترکیبی از مباحث علمی و تشریح مطالعات موردی معرفی می‌شوند. نویسندگان این‌کتاب، تجارب‌ خود را به‌عنوان درمانگران، اساتید و محققین حوزه طرح‌واره‌درمانی، به شکل یک راهنمای خودیاری واضح و روشنگر خلاصه کرده‌اند.

از ویژگی‌های این‌کتاب می‌توان به مواردی مثل فراهم آوردن اولین مرجع برای خوانندگان عمومی، رویکرد ذهنیت‌ها در طرح‌واره‌درمانی، ارائه مطالعات موردی برای روشن‌شدن طرح‌واره‌ها و ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای و ارائه تکنیک‌های غلبه بر رفتارها و ذهنیت‌ها، اشاره کرد. همچنین ارائه تمرین‌هایی که خوانندگان به‌راحتی بتوانند در چالش‌های دنیای واقعی و مشکلات هیجانی و تله‌های طرح‌واره‌ای از آن‌ها استفاده کنند از دیگر ویژگی‌های این‌کتاب است. 

نویسندگان کتاب همچنین در نگارش آن، از استعاره‌های ذهنی در انتقال مفاهیم استفاده کرده‌اند و با رشد و گسترش دیدگاه طرح‌واره درمانی و ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای را در نوشتن متن در نظر داشته‌اند.

این‌کتاب با ۳۶۰ صفحه و قیمت ۷۲ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5073044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha