۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۴۶

توسط رئیس مجلس؛

قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به دولت ابلاغ شد

قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به دولت ابلاغ شد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آقای قالیباف دقایقی پیش و پس از تایید شورای نگهبان، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت را به دولت ابلاغ کرد.

به گزارش مهر، با توجه به مصوبه روز گذشته مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها و ارسال آن به شورای نگهبان، کدخدایی بعد از ظهر امروز با اعلام خبر رد این مصوبه توسط شورای نگهبان، گفت: این مصوبه در ماده ۶ از جهت روشن نبودن نسبت آن با مصوبه شورای عالی امنیت ملی ابهام دارد.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه این مصوبه جهت اصلاح به مجلس بازگردانده شد که پس از رفع ابهام مجدداً در دستور کار شورای نگهبان قرار گیرد، گفت: هر وقت این مصوبه اصلاح شود، ما آمادگی داریم اعلام نظر کنیم.

کدخدایی در ادامه این روند عصر امروز تاکید کرد: مصوبه دو فوریتی مجلس در باره اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

کد خبر 5086650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      4 4
      برجام سراسر خسارت برای ما که فروش نفت را به 500 هزار بشکه آنهم یواشکی کشاند و امکان جابجایی 1 دلار هم برای ما وجود نداشت از آنطرف شده بود غل و زنجیر پیشرفت کشور چه دلیلی دارد ادامه پیدا کند؟ چرا رئیس جمهور مخالف آن است مگر ایشون کدوم طرح و دستورش برای ملت ثمر داشته؟ بنظرم باید باید 8 سال عقب انداختن
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      5 1
      چه با شتاب؟
    • DE ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      2 2
      میخواستند چون لیبی تمام تجهیزات را سوار بر کشتی کرده و ببرند تا مملکت را به ویرانی بکشند ، عراق را با برجام ویران کردند ! درود خداوند بر نیروهای انقلابی نگهبان مهین!
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      1 0
      اقای قالیباف با مردم صادق باشید چه سودی از تحریم می برید پشت پرده ای طرح کثیف چیست شاید تاریخ جواب دهد