۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۴

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

ستاد اجرایی فرمان امام در جبران خسارات سیل در بوشهر مشارکت کند

ستاد اجرایی فرمان امام در جبران خسارات سیل در بوشهر مشارکت کند

بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در بازسازی و جبران خسارات مالی ناشی از سیل در این استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نامه‌ای به رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: در پی بارندگی شدید روزهای اخیر در استان بوشهر و وقوع سیل در استان به ویژه منطقه دشتستان و ورود خسارات و آسیب‌های گوناگون به مردم و زیرساخت‌های شهری و روستایی از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تقاضای جبران خسارات وقوع سیل در استان بوشهر را داریم.

وی در بخشی از این نامه آورده است: در آغاز از تلاش‌های مجاهدانه و خدمات عالیه آن ستاد در عرصه‌های تولید محصولات دانش‌بنیان، خدمات مردمی به ویژه در وقوع حوادث و ایجاد اشتغال و پیشرفت ایران اسلامی و اعزام سریع نیروهای آن ستاد به استان بوشهر در حادثه اخیر سیل از حضرتعالی و آن مجموعه شریف تشکر و قدردانی می‌نمایم.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از این نامه تصریح کرده است: به جهت وقوع سیل در استان بوشهر به ویژه منطقه دشتستان و ورود خسارات و آسیب‌های گوناگون مردمی و زیرساخت‌های شهری و روستایی تقاضا می‌شود در عرصه بازسازی و تأمین کالاهای زندگی و جبران خسارات مالی مردمی عنایت کرده و تخصیص اعتبارات لازم حسب کارشناسی‌های میدانی و معتبر در امر یاری مردم عزیز مساعدت‌های لازم مبذول فرمائید.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نامه خاطرنشان کرده است: بی‌تردید استباق به این امر خیر و شتاب جهادی در این عرصه دارای تأثیری بسیار و موجب امتنان خواهد بود. صمیمانه از الطاف حضرتعالی تشکر می‌نمایم.

کد خبر 5090168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha