۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۴۶

جمهوریخواهان کنگره با قطعنامه درباره پیروزی بایدن مخالفت کردند

جمهوریخواهان کنگره با قطعنامه درباره پیروزی بایدن مخالفت کردند

رهبران جمهوریخواه در کنگره آمریکا با قطعنامه ای که «جو بایدن» را به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا به رسمیت می شناسد، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبران حزب جمهوریخواه در کنگره آمریکا با قطعنامه‌ای که جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا به رسمیت می‌شناسد، مخالفت کردند.

به گزارش سی ان ان، رد این قطعنامه در جریان نشست محرمانه روز سه‌شنبه صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، «استینی هویر» رهبر اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را مبنی بر تصریح به آماده شدن این مجلس برای برگزاری مراسم تحلیف «جو بایدن» و معاونش، «کاملا هریس» داشته است اما این طرح با رای مخالف «میچ مک‌کانل»، رهبر اکثریت جمهوری‌خواهان در مجلس سنا، «روی بلانت»، رئیس کمیته آیین‌نامه‌های مجلس سنا و «کوین مک‌کارتی»، عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان رد شده است.

سی ان ان افزود که این اقدام موجب می‌شود کمیته برگزاری مراسم تحلیف عملاً نتواند بپذیرد که مراسم تحلیف باید برای جو بایدن برگزار شود.

کد خبر 5091300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      3 24
      این جمهوریخواهان مثل کروبی ، موسوی و هاشمی رفسنجانی، بی منطق، خودشیفته و جر زن هستن.باید با افراد بی منطق ، برخورد در شاءن خودشان بشه.یعنی دستگیر،محاکمه و زندان تا شاید آدم بشن.
      • عللی س IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
        7 1
        هاشمی رو با مقایسه‌ با کروبی و موسوی ترامپ و احمدی نژاد و خاتمی و روحانی و بایدن مقایسه‌ نکن حالا هاشمی نیس چرا وضع گل و بلبل نشد فکر نان باش که‌ خربزه آب است به بدبختی خودت فکر کن که شب‌ می خوابی و صبح بلند میشی تا جنس‌ها ده برابر بالا رفته
    • محسن IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      6 9
      برده،یکا داری نابود میشی آن اشالله، داری ازم می پاشی آن اشالله،بوی جدایی می آید آمریکایی جنوبی، آمریکایی شمالی!! شایدم تک تک شدن به کشورهای کوچک!! عاقبت سوزاندن سرخ پوستها و برده داری سیاهان و سوءاستفاده مهاجران میشود نابودی ات آن اشالله
    • CA ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      2 1
      ترامپ رییس جمهوره خودتان را گول نزنید هیچ کس نمیتونه رییس جمهوری که کل کنگره و دادگستری و قدرت رو در دست داره 4 ساله بزنه کنار هشت سال تموم نشه کسی از دور خارج نمیشه