۳ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵

روزنه های امید برای ملوان انزلی زنده شد/ قوی سپید نزدیک به صدر

روزنه های امید برای ملوان انزلی زنده شد/ قوی سپید نزدیک به صدر

ملوان سومین پیروزی خود را در هفته ششم لیگ دسته اول به دست آورد تا با ۱۱ امتیاز به یک قدمی صدر جدول برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که رقابتهای لیگ دسته اول مثل همیشه فشردگی و گرمای خاص خودش را دارد، در بالای جدول رقابت جالبی بین پارس جنوبی جم، استقلال خوزستان، ملوان، هوادار، فجر سپاسی و مس کرمان در گرفته است و هر هفته ممکن است صدر جدول بین یکی از این تیم‌ها دست به دست شود.

در بین تیم‌های مدعی این فصل از رقابتهای لیگ یک، عمدتاً تیم‌هایی قرار دارند که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته و حتی بین آنها تیمی مثل استقلال خوزستان قرار دارد که سابقه قهرمانی در این مسابقات را هم دارد. همچنین تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان، ملوان، فجر سپاسی و مس کرمان تیم‌هایی هستند که سابقه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارند.

ملوان یا همان قوی سپید انزلی که سالهای بسیار بدی را در لیگ دسته اول سپری کرد و حتی تا آستانه سقوط به لیگ دسته دو هم پیش رفت، در این فصل شرایط متفاوتی دارد و با هدایت مازیار زارع یکی از کاپیتان‌های پر آوازه سالهای نه چندان دورشان نتایج خوبی گرفته است.

شاگردان زارع در ششمین هفته از این مسابقات در حالی با تک گل مهیار زحمتکش که در دقیقه ۱۳ از روی نقطه پنالتی به دست آمد استقلال خوزستان مدعی را شکست دادند که میثم شاه مکوند زاده هافبک تاثیرگذار این تیم از دقیقه ۵۸ با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد و انزلی چی‌ها بیشتر از ۳۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر از تک گل شان دفاع کردند.

این سومین پیروزی ملوان در این فصل از رقابتهای لیگ دسته اول بود تا آنها با ۱۱ امتیاز بعد از پارس جنوبی ۱۴ امتیازی و استقلال خوزستان ۱۳ امتیازی، در رده سوم جدول قرار داشته باشد.

گرچه سه تیم دیگر هوادار، فجر سپاسی و مس کرمان هم ۱۱ امتیازی هستند، اما ملوان به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم‌ها در رده سوم جدول جای گرفته است تا هواداران این تیم امیدوار باشند که شاید تیم شان پس از سال‌ها شانس حضور در لیگ برتر را پیدا کند.

کد خبر 5102834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha