۴ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰

کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در اهواز برگزار شد

کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در اهواز برگزار شد

اهواز- با حضور مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در اهواز از دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم صبح امروز پنجشنبه با حضور مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گلزار شهدای اهواز در حال برگزاری است.

نماینده، ولی‌فقیه در خوزستان در این مراسم گفت: شهدای مدافع حرم به تأسی از شهدای والامقام کربلا جان خود را فدا و تقدیم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد افزود: این شهدای والامقام تقوای الهی را پیشه کردند و باید ضمن حفظ مقام و جایگاه آنان به این شهدای گران‌قدر ادای احترام کرد.

وی با تجلیل از شخصیت و رشادت‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: این شهید والامقام در مسیر ولایت گام بر می‌داشت و در راه خدا ایثارگری کرد.

۲۷۰ شهید خوزستانی

همچنین فرمانده سپاه حضرت، ولی‌عصر خوزستان نیز در این مراسم گفت: استان خوزستان در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) ۷۰ شهید و ۲۰۰ جانباز را تقدیم کرده است.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: میزبان این کنگره پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدای والامقام مدافع حرم هستند.

وی یادآور شد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری شهید سلیمانی یک مکتب است و شهدای والامقام مدافع حرم رهرو مکتب سلیمانی هستند.

کد خبر 5103698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha