۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵

کارشناس رسانه‌ای:

بسیج جهان اسلام اقدام ارزشمند سردار سلیمانی بود

 بسیج جهان اسلام اقدام ارزشمند سردار سلیمانی بود

بیرجند- یک کارشناس رسانه‌ای کشور گفت: کار مهم سردار شهید سلیمانی تشکیل بسیج جهان اسلام از جوانان جبهه مقاومت کشورهای مختلف بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله گنجی ظهر دوشنبه در نشست مجازی مکتب سلیمانی و مقاومت رسانه‌ای که با حضور فعالان رسانه‌ای و مجازی خراسان‌جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: شهادت حاج قاسم فراتر از مرزهای ایران را بیدار کرد.

این کارشناس رسانه‌ای بیان‌کرد: حضور میلیونی مردم عراق در شهرهای مختلف چون ناصریه و بصره در سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر کشورها چون سوریه، افغانستان و پاکستان بسیار قابل توجه و تأمل بود.

دشمنی که مردانه رفتار می‌کرد

گنجی ادامه‌داد: مخالفان غربی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هرچند او را دشمن می‌داشتند ولی همواره از او به عنوان دشمنی یاد می‌کردند که مردانه رفتار می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه بیش از غربی‌ها برخی از ایرانیانی که از مملکت خود خارج شده و در رسانه‌های غربی فعالیت دارند به سردار ما توهین کردند، افزود: دشمنانی که برای شهادت سردار سلیمانی برنامه‌ریزی کردند بی شک برای بعد از این جنایت نیز برنامه رسانه‌ای ریختند.

این کارشناس رسانه‌ای گفت: آمریکایی‌ها بعد از جنایت خود در به شهادت رساندن سردار ما می‌خواستند این نکته را به دیگر کشورها بقبولانند که یک تروریست را ترور کرده‌اند ولی هیچگاه به هدف خود نرسیدند و حتی کشورهای عربی مخالف ما در این موضوع حرمت نگه داشتند.

گنجی اظهار کرد: ورود حاج قاسم سلیمانی به سپاه قدس یک نقطه عطف برای جبهه مقاومت بود و بعد از آن اتفاقات ارزشمندی چون آزاد سازی جنوب لبنان رخ داد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی چهار راهبرد ملت سازی، دولت سازی، سلطه بر منابع نفتی خاورمیانه و حفظ و ارتقاء امنیت رژیم صهیونیستی را در جهان اسلام دنبال می‌کرد، بیان‌کرد: هدف استکبار از ملت‌سازی تشکیل ملت‌های کوچک و تجزیه کشورهای اسلامی و در واقع به قول خودشان تشکیل خاورمیانه جدید بود.

این کارشناس رسانه‌ای با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دشمن و استکبار را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت، ادامه‌داد: بعد از فعالیت‌های سردار شهید ما جریانی که در فلسطین به دنبال سازشکاری با رژیم صهیونیستی بود کمرنگ شد و مقاومت رنگ اول را به خود گرفت.

گنجی با بیان اینکه شهید سلیمانی اقدامی مهم‌تر از نابودی داعش انجام داد، بیان‌کرد: کار مهم سردار شهید سلیمانی تشکیل بسیج جهان اسلام از جوانان جبهه مقاومت از کشورهای مختلف بود.

ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی

وی با تأکید بر این سردار بزرگ جبهه اسلام یک استراتژیک قوی و دیپلمات کارآزموده نیز بود، گفت: بعد از امام (ره) مقام معظم رهبری از منش و رفتار هیچکس به عنوان یک مکتب یاد نکرد.

این کارشناس رسانه‌ای یادآور شد: امت‌گرایی در مقابل ملت‌گرایی استکبار، معنویت و دوری از زخارف دنیوی، ولایت مداری و دشمن شناسی از ویژگی‌های مکتب تربیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

کد خبر 5113641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha