۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲

سومین پیگیری بسیج اساتید از طهرانچی؛

مصوبه حق سرپرستی روسای واحدهای دانشگاه آزاد را باطل کنید

مصوبه حق سرپرستی روسای واحدهای دانشگاه آزاد را باطل کنید

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها گفت:آقای طهرانچی برای تقویت همبستگی در دانشگاه آزاد مصوبه افزایش حق سرپرستی روئسای واحدها را باطل کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، پس از اقدامات پیشین سازمان بسیج استادان کشور برای لغو مصوبه جنجالی افزایش حق سرپرستی رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد و عدم اقدام هیئت رئیسه دانشگاه آزاد، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در سومین بار با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس دانشگاه آزاد خواستار لغو مصوبه مذکور شد.

متن نامه به شرح زیر است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر طهرانچی

رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی
سلام علیکم؛

ولْیَکُن أحَبَّ الاُمورِ إلَیکَ أوسَطُها فی الحَقِّ، وأعَمُّها فی العَدِل، وأجمَعُها لرِضا الرَّعِیَّةِ؛ فإنَّ سُخطَ العامَّةِ یُجحِفُ برِضا الخاصَّةِ، وإنَّ سُخطَ الخاصَّةِ یُغتَفَرُ مَع رِضا العامَّةَ (فرمان حکومتی امام علی علیه السلام به مالک اشتر)

اللهم صل علی محمد و آل محمد؛ چنانکه مستحضرید نهضت استادی بسیج طی دو مرحله به تاریخ بیست و هفتم مهرماه و دهم آبان ماه ۹۹ از جنابعالی درخواست کرد تا با در نظر گرفتن قاعده انصاف، اخلاق و عدالت اسلامی با قید فوریت نسبت به لغو یا دوری گزینی از مصوبه شماره ۳۳۶۳۶/۵۰ مورخه ۲۳ مهر ۹۹ دایر بر "افزایش ""حقّ سرپرستی در ریاست واحدهای دانشگاهی"" اقدام فرمائید. اکنون نیز با توجه به تعهدی که در شما نسبت به آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، از جنابعالی مصرانه درخواست می‌کند در احترام به افکار عمومی و برای تقویت روح همبستگی و ایثار در خانواده ارجمند دانشگاه آزاد به خصوص تألیف قلوب استادان و کارکنان خدوم و اعزاز اصل رضایت عمومی ماخوذ از فلسفه حکمرانی اسلامی، نسبت به افزایش حق سرپرستی رؤسای واحدهای سراسر کشور در دانشگاه آزاد تجدید نظر و عمل به این درخواست منصفانه، انقلابی و ایثارگرانه را به استحضار ملّت شریف ایران برسانید.

البته با توجه به شرایط کنونی، شایسته‌تر آن است که رؤسای گرامی واحدهای آن دانشگاه محترم در سراسر کشور، خود، رأساَ نسبت به دوری گزینی و پرهیز از دریافت مبالغ جدید با عنوان «افزایش حق سرپرستی» یاد شده خودداری فرموده و با عمل به بخشی از سیره قهرمان ملی، سپهبد ایران و اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه در این کار مهم و منصفانه پیش قدم شوند.
 

کد خبر 5113872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      0 0
      حق مديريت در دانشگاه آزاد بر خلاف همه سازمانهاي دولتي و غير دولتي از سال 93 تا 99 ثابت بود براي مثال يك معاون مدير كل در سازمان مركزي دانشگاه در اين 6 سال فقط 1500000 حق مديريت مي گرفت كه تقريبا يك چهارم حق مديريت افراد مشابه خودش در سازمانهاي دولتي بوده. بنابراين افزايش حق مديريت آن هم به نفع واحده