۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

انقلاب اسلامی ایران انقلاب سختی‌هاست

انقلاب اسلامی ایران انقلاب سختی‌هاست

اهواز نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: انقلاب ما انقلاب سختی‌هاست و از دل سختی‌ها باید آسان را بیرون کشید؛ قطعاً تا سختی نباشد و تا طلای ناب را حرارت ندهیم، ناخالصی‌ها از آن جدا نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز در مراسم مرحله چهارم کمک‌های مؤمنانه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به اقشار محروم و نیازمند این استان، اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب سختی‌هاست و از دل سختی‌ها باید آسان را بیرون کشید؛ قطعاً تا سختی نباشد و تا طلای ناب را حرارت ندهیم، ناخالصی‌ها از آن جدا نمی‌شود.

وی افزود: مردم یمن در سختی‌های بسیاری قرار دارند و شاید حتی آرد برای پختن آن هم در اختیار آنها نباشد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: از زمانی که مقام معظم رهبری شروع رزمایش کمک‌های مؤمنانه را اعلام فرمودند، دستگاه‌های مختلف استان خوزستان از جمله شرکت‌هایی که این توان را داشته‌اند در کنار گروه‌های جهادی، خیران و همه مردم به صحنه آمدند.

موسوی فرد عنوان کرد: از سال قبل تاکنون که این بیماری کرونا استمرار داشته است، مجموعه دستگاه‌های بسیاری ورود پیدا کردند؛ همچنین خیران و مردم در همه کشور و به خصوص در استان خوزستان در نوبت‌های گوناگون کمک‌رسانی مؤمنانه به مردم نیازمند داشتند، خدای متعال به هر شکلی رفع نیاز مردم مستمند را به دست همین خیران گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مرحله از کمک‌های مؤمنانه اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان که با همکاری فرماندهی بسیج وزارت متبوع برگزار شد، یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 5122263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha