۲۷ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۱۱

فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد

توزیع ۶۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در مازندران

 توزیع ۶۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در مازندران

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: در مجموع سه مرحله اجرای کمک مومنانه ۶۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۱۳ میلیارد تومان در استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی شامگاه شنبه در آئین نهضت کمک مومنانه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به اجرایی آئین نهضت کمک مومنانه در لشکر ۲۵ کربلا اظهار داشت: این لشکر تداعی کننده افتخارآفرینی‌های بسیاری در دوران دفاع مقدس و پس از آن است.

وی باعنوان اینکه رزمندگان بسیاری در قالب لشکر ۲۵ کربلا به مناطق مختلف عملیاتی دوران دفاع مقدس و مقابله با داعش در دفاع از حرم اعزام شدند، گفت: امروز نیز بسیجیان دغدغه حمایت از قشر مستضعف و نیازمند جامعه دارند.

سردار مسلمی درباره مجموع اقدامات انجام شده توسط سپاه کربلا، لشکر عملیاتی، نواحی و پایگاه‌های مقاومت در دوران کرونا افزود: امسال تاکنون سه مرحله کمک مردمی و مومنانه در استان انجام شد و با تهیه بانک اطلاعاتی، ۶۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۱۳ میلیارد تومان تهیه و توزیع شده است.

وی توزیع ۸۴۰ هزار بسته طعام و غذای گرم به ارزش ۱۶ میلیارد تومان، توزیع ۳۴ هزار کارت هدیه با ارزش هفت میلیارد تومان، پرداخت قبوض آب، برق و گاز به تعداد ۹۸۴ مورد به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: ۳۷ هزار بسته لوازم التحریر و پوشاک به ارزش ۵.۵ میلیارد تومان توزیع شده است.

فرمانده سپاه کربلا با عنوان ۷۸۸ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد تومان و توزیع لوازم بهداشتی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان در دوره کرونا انجام شده است، گفت: در مجموع در مرحله اول و دوم کمک مومنانه در هفته بسیج ۲۵۰ میلیارد تومان کمک جمع آوری و بین نیازمندان شده است.

وی افزود: در ایام آذرماه ۴۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان توزیع شده است.

کد خبر 5123723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      0 0
      بسیار کار شایسته و درستی است ادامه دهید، شما آینده سازانید که با بینش تعالی و ادراک قوی راه و روش زندگی فهمیده اید، احسنت به شما