۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۴۲

لاری عنوان کرد؛

شرایط کرونایی کشور شکننده است/مراقب دو ماه پایانی سال باشیم

شرایط کرونایی کشور شکننده است/مراقب دو ماه پایانی سال باشیم

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به شرایط شکننده کنترل بیماری کرونا در کشور، از هموطنان درخواست کرد همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، جدی باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیما سادات لاری، با تاکید بر اینکه شرایط کرونا در کشور همچنان بی ثبات و شکننده است، گفت: در این شرایط نباید دچار خوش‌بینی کاذب شویم.

وی افزود: تجربه مبارزه با بیماری کرونا در کشور به خوبی نشان می‌دهد که رابطه مستقیم و معنی داری میان کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش موارد بستری روزانه ناشی از بیماری و به دنبال آن افزایش مرگ و میر ناشی از آن وجود دارد.

لاری ادامه داد: فراموش نکنیم که وضعیت بیماری در کشور به هیچ وجه به ثبات نرسیده و همچنان شکننده و ناپایدار است بنابراین به هیچ وجه نباید دچار خوش بینی کاذب شویم.

وی تاکید کرد: مبارزه با بیماری همچنان ادامه دارد و امیدواریم با تقویت و استمرار همکاری مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه عادی انگاری شرایط مجدداً شاهد خیز بیماری در دو ماه پایانی سال نباشیم.

کد خبر 5128026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      0 0
      مرگ و زندگی دست خداست، چطور می خواهید کسی که مرگش رسیده رو نجات بدید. پزشکها فکر میکنند که در مرگ و زندگی مردم تاثیر دارن،اگر این طور بود برای خودشون نه بیماری پیش میامد و نه مرگ. قدرت مخصوص خداست.
    • رضاییان IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      1 0
      انشاالله که مردم پروتکل های بهداشتی را با دقت تمام انجام دهند و مسولان هم نظارت جدی بر اجرای پروتکلها داشته باشند.عادی انگاریها اول توسط مسولان شروع میشود. کاهش محدودیتها بصورت یکدفعه توسط مسولان انجام میشود.گفتند قرنطینه نمیکنندالان 11 ماه هست که کشور درگیر کرونا هستش.مقصر مسولان هستند نه مردم