۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰

رئیس شورای هماهنگی تبلییغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

راهپیمایی خودرویی در ۱۰ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

راهپیمایی خودرویی در ۱۰ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

شهرکرد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در ۱۰ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی انصاری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط خاص امسال و شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: با تدابیر ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری اعضای کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب‌اسلامی، امسال با برنامه‌های متفاوت و جذاب به جای راهپیمایی تجمعی جشن پیروزی انقلاب را گرامی می‌داریم.

انصاری انقلاب‌اسلامی را یک هدیه الهی عنوان کرد و افزود: برنامه‌ها و جشن‌های دهه مبارک فجر باید به گونه‌ای اجرا شود که حلاوت و شیرینی این ایام را در اذهان عمومی ماندگار کند.

وی ادامه داد: امسال به دلیل شرایط خاص پیش آمده راهپیمایی تجمعی مردم را در خیابان‌های شهر نخواهیم داشت و به جای آن ویژه برنامه خودرویی و موتوری خانوادگی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم ویژه راهپیمایی در بستر فضای مجازی نیز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راهپیمایی در سراسر استان برنامه‌ریزی شده‌است، گفت: این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن همزمان با سراسر استان از میدان قمربنی هاشم (ع) آغاز و پس از طی مسیر میدان معلم، خیابان کاشانی، چهارراه فارابی، چهارراه استانداری، چهارراه هواپیمایی، فلکه آیت‌الله دهکردی و میدان امام حسین (ع) به پایان می‌رسد.

وی افزود: در شهرکرد، جایگاه خاصی قبل از چهارراه فارابی برای حضور مسئولان پیش‌بینی شده‌است و قبل از شروع راهپیمایی خودرویی هیئت‌های ورزشی شامل اسکیت‌سواران، سوارکاران و دوچرخه‌سواران با حضور ورزشکاران خود برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهند کرد.

وی ادامه داد: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین مهمان استان در این جشن ۴۲ سالگی انقلاب‌اسلامی خواهند بود.

کد خبر 5142938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha