۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۴

معاون سیاسی استانداری خوزستان:

حضور نیافتن وزیر کشور در معارفه استاندار خوزستان توجیه‌پذیر نیست

حضور نیافتن وزیر کشور در معارفه استاندار خوزستان توجیه‌پذیر نیست

اهواز- معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: برای جلسه معارفه استاندار جدید خوزستان، حضور وزیر کشور ضرورت داشت و عدم حضور وی خیلی توجیه‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین حسین زاده صبح امروز در مراسم معارفه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان و تودیع غلامرضا شریعتی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار خودرو به مرز چذابه تردد داشت که مردم شهرستان دشت آزادگان زائران را به خانه‌های خود دعوت و پس از پذیرایی صبح برای عزیمت به عراق بدرقه می‌کردند.

وی افزود: در زمان بحران‌ها به خصوص سیل نیز کل کشور برای این استان بسیج شد؛ چه ملت بزرگی داریم که با وقوع بحران‌ها برای همدیگر بسیج و با حفظ انسجام به کمک یکدیگر می آیند؛ مثلاً سد کرخه بیشترین میزان ذخیره‌ای که کانون به خود دیده چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب بود و اعلام شد اگر دریچه‌های سد باز نشود، سد می شکند.

معاون سیاسی استانداری خوزستان ادامه داد: در صورت باز شدن سد حمیدیه تا بستان در خطر آب‌گرفتگی و سیل بود و تصمیم‌گیری سخت بود؛ با اینکه ذخیره آب به بالای پنج میلیارد مترمکعب رسیده بود و استاندار خوزستان شرایط سختی برای تصمیم‌گیری داشت.

حسین زاده با تقدیر از زحمات استاندار قبلی، عنوان کرد: برای استاندار فعلی نیز آرزوی موفقیت دارم تا در این مدت باقیمانده دولت از آلام و دردهای مردم استان بکاهد.

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: برای این استان و این جلسه حضور وزیر کشور ضرورت داشت و عدم حضور وی خیلی توجیه‌پذیر نیست.

کد خبر 5150182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • معراج IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      4 0
      هر چی شهرکرد و ایلام کار کرد خوزستان هم کار میکنه ... خخخخ
    • شهروند IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      3 1
      آب سرریزسدهای مشرف برخوزستان به شکل سیلاب به مردم خسارت می زد آنگاه می گفت اجازه نمی دهم ونمی گذارم آب به استانهای محروم وبی آب داده شود تامردم کشاورزی کنند مردم شمال استان بوشهر از رساندن آب محروم شدند تنها توسط یک نفر
      • هومن IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
        1 0
        از بابت ندادن آب به استان بوشهر دست مریزاد . تو چند سال اخیر بی مهری زیادی کردن به غیر بومی های زحمت کشی که عسلویه و پارس جنوبی حاصل زحمت آنها بوده خصوصا بختیاریها
    • ع م ک IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      6 0
      دولت روحانی با استمرار استانداری شریعتی ونفرستادن وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید بی مهری خود را به خوزستان وبه ویژه به بختیاری ها که بیشترین رای در ۳.۵ سال پیش به ایشان دادن را نشان داد. روحانی یادت باشه ؛ تو استادیوم تختی مردم خوزستان شعار دادند ؛ ما که هوا نداریم ولی هوات داریم
    • RU ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      1 0
      اصلا اهمیتی به خوزستان نمی دن آخه این هم شد استاندار که برامون فرستادن. هر سال میگیم دریغ از پارسال...