۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴

دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان:

دستگیری سارقان طلافروشی/ استان سمنان جولانگاه اراذل و اوباش نیست

دستگیری سارقان طلافروشی/ استان سمنان جولانگاه اراذل و اوباش نیست

سمنان- دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان بابیان اینکه سارقان طلافروشی شاهرود و سمنان ۴۸ ساعته دستگیر شدند، گفت: پرونده هم‌اکنون در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف ابراهیمی ظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل دادگستری استان سمنان ضمن بیان اینکه سارقان طلافروشی شاهرود و سمنان ۴۸ ساعته دستگیر شدند، ابراز داشت: این حادثه روز سه‌شنبه هفته جاری به وقوع پیوست که مجروح شدن طلافروش سمنانی را به دنبال داشت.

وی ضمن بیان اینکه بلافاصله بعد از وقوع ماجرا دستورات لازم برای شناسایی سارقان و کشف عوامل صادر شد، افزود: با تلاش کارگاهان استان سمنان و نیروی انتظامی استان گلستان رد پای این مجرمان در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

شریف ابراهیمی بابیان اینکه پرونده هم‌اکنون در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است، ابراز داشت: قطعاً با هرگونه موردی که امنیت استان سمنان را خدشه‌دار کند به‌صورت جد برخورد می‌شود و این استان محل جولان اراذل‌واوباش به‌هیچ‌عنوان نیست و برخورد بدون مماشات خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود نیز در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه سرقت طلافروشی شاهرود به دلیل استفاده از سیستم مناسب ایمنی ناکام ماند، ابراز داشت: به طلافروشی‌ها تأکید می‌شود که نسبت به نصب این‌گونه سیستم‌های ایمنی اقدام کنند چراکه در صورت مواجهه با چنین اقداماتی عواقب بر عهده فرد طلافروش است.

عبدالجواد پارسا فر بابیان اینکه نشست پیشگیری از وقوع جرم بارها برگزارشده است، تصریح کرد: برای رفع نواقص موجود در صنف طلافروشی‌ها هشدارهای لازم داده‌شده است که استفاده از محصولات دانش‌بنیان برای جلوگیری از سرقت‌ها توصیه می‌شود.

وی افزود: از تمامی شهروندان نیز درخواست می‌شود تا در راستای پیشگیری از وقوع جرم نسبت به افزایش تجهیزات ایمنی محل کار و زندگی خود اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 5150355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha