۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

عارف: در حال بررسی شرایط حضور در انتخابات ۱۴۰۰ هستم

عارف: در حال بررسی شرایط حضور در انتخابات ۱۴۰۰ هستم

رئیس بنیاد امید ایرانیان در مورد کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: در حال بررسی شرایط توسط کمیته‌ها هستیم و روی موضوعات کار می‌کنیم.

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد علت عدم حضورش در جلسات نهاد اجماع‌ساز (ناسا) گفت: شورای اجماع‌ساز ۱۵ نفر عضو حقیقی دارد که با مکانیزم خاصی از احزاب مختلف انتخاب شده‌اند، من در هیچ حزبی نیستم که بخواهم به نمایندگی از حزب در جلسات شرکت کنم و لذا جز آن ۱۵ نفر هم نیستم.

عارف فعالیت شورای مشورتی خود را پابرجا دانست و گفت: از سال ۸۶ که بنیاد امید ایرانیان را راه‌اندازی کردیم، این بنیاد به عنوان یک نهاد تشکیلات راهبردی مشغول به کار است که البته فعالیت حزبی ندارد. شورای مشورتی همواره فعالیت داشته و این بنیاد در همه انتخابات‌ها در موضوعات راهبردی و تشویق مردم به مشارکت فعال بوده است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان بر حضور جدی در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر ۱۴۰۰ تاکید کرد و افزود: من به همه جریان‌ها، به ویژه اصلاح‌طلبان توصیه جدی بر حضور فعال در انتخابات را دارم. شورای شهر دستاورد جریان اصلاحات است و دموکراسی از شوراها شروع می‌شود. اهمیت انتخابات شوراها کمتر از ریاست‌جمهوری نیست. همچنین در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری هم مثل همه جریان‌ها تمام توان خود را می‌گذاریم تا یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی در مورد کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: در حال بررسی هستیم و در کمیته راهبردی کار می‌کنیم. من هیچ‌وقت شانه از زیر مسئولیت خالی نکرده‌ام، هیچ‌وقت هم برای پذیرش مسئولیت پیش‌قدم نشده‌ام. روند پیش رو شرایط حضور من در انتخابات را مشخص خواهد کرد.

کد خبر 5153211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      3 0
      بااین سن وسال وتجربه در مورد ریاست جمهوری باید خوب بدانی که بشدت ضایع و نابود میشوی اگر نامزد شوید. باافتضاح اصلاح طلبان قطعا نه شما ونه هیچکس دیگه از طیف شما رای نمیاره به اذن الله ویاری و همت مردم
    • عدالت IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      2 1
      رو كه رو نيست سنگ پاي قزويني 8 سال مملكت را به فنا دادي حالا ميخواي نابودي و ويارني سحن را ادامه بدي؟
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      0 1
      قربونت لازم نکرده خیلی عملکرد درخشانی داشتی تو مجلس...ژن خوب...
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      2 1
      هر کی میاد تو نیا خواهش میکنم
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      2 1
      مردشجاع میدان ونترس وخدایی فقط ریسی
    • عبدالله IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      1 1
      عارف نماینده شد چه کاری کرد که حالا بخواد کاندید بشه
    • N. Bb IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      2 1
      بهتر نیای آقای دکترعارف، روحانی که شماورفقایتان حامیان آن بودید این 7سال چه گلی برسرمان زدکه شمابزنید. تفکراصلاحطلبان مذاکره است وبامذاکره تغیری دربلندمدت برای کشورایجادنمیشودبایدبه توان ونیروی داخل اعتمادکردوآنوقت پیشرفت کنیم حرفی که سالهاست رهبری میگوینداماکوگوش شنوا.
    • مهدی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      0 0
      اصلاح طلبان و غربگدایان مملکت را گند کشیدند ، پیشنهاد می کنم : که شورای نگهبان هیچیک از کاندیداهای ریاست جمهوری اصلاح طلبان و غربگدایان را در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1400 تایید صلاحیت نکنند ، تا نتیجه ی یک انتخاب بد به پای مردم نوشته نشود . ولاغیر