۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۳۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

مطالبات پرسنل علوم پزشکی لرستان به زودی پرداخت می‌شود

مطالبات پرسنل علوم پزشکی لرستان به زودی پرداخت می‌شود

خرم‌آباد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد: به زودی تمامی مطالبات پرسنل را تا حد امکان پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نیکبخت امروز یکشنبه در آئین قدردانی از کادر درمان و مدافعان سلامت لرستان با تقدیر از حماسه بی نظیر کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مبارزه بی امان با ویروس منحوس کرونا اظهار داشت: همچنین مدیرکل آموزش و پرورش از ابتدای شیوع کرونا تا کنون همیار، همراه و همکار دانشگاه علوم پزشکی لرستان بودند و همواره در تلاش برای حل مشکلات و مبارزه با ویروس منحوس کرونا در حوزه دانش آموزی حضوری فعال داشته است.

وی عنوان کرد: پزشکان، پرستاران و رؤسای بیمارستانها و مدیران بیمارستانها، پرسنل آزمایشگاه‌ها، کادر اتاق‌های عمل و بخش خدمات بیمارستانی همواره در مبارزه با ویروس منحوس کرونا شایسته تقدیر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه دوران سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و در حال گذراندن مراحل دشوار مبارزه با کرونا هستیم بیان داشت: تاکنون ۶۶ هزار بیمار کرونایی از ابتدای انتشار ویروس تاکنون شناسایی شده‌اند که بالغ بر هزار و ۳۰۰ نفر از هم استانی‌های عزیز جان خود را از دست دادند.

نیکبخت تصریح کرد: در این مدت بیماری کرونا برخی از کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در یک تلاش و جنگی نابرابر با ویروس کرونا، به شهادت رسیده‌اند و ویروس کووید ۱۹ ناشناخته و بسیار پیچیده است و همواره در حال تغییر است.

وی افزود: با این اوصاف با توجه به درصد ابتلاء به کرونا در کشور، با تلاش کادر درمانی لرستان درصد مرگ در این این استان پایین بوده و لرستان شاخص مرگ پایین‌تر از کشور را به خود اختصاص داده است و اینها همه مرهون مدیریت پر تلاش و جهادی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: با انقلاب تجهیزاتی که در دانشگاه علوم پزشکی از لحاظ امکانات تشخیصی و آزمایشگاهی و دیگر امکانات مانند نصب دستگاه‌های «سی تی اسکن» در شهرستان‌های استان، دستگاه‌های «ام آر آی» و آزمایشگاه‌های «پی سی آر»، سونوگرافی و دهها خدمت تجهیزاتی و تخصصی، امروز را نمی‌شود از لحاظ تجهیزاتی حتی با سال‌های گذشته مقایسه کرد و برای تأمین سلامت مردم و خدمت به آنها همواره در آمادگی کامل به سر می بریم.

نیکبخت تاکید کرد: به زودی تمامی مطالبات پرسنل را تا حد الامکان پرداخت خواهیم کرد که این امر هم نسبت به سال‌های نه چندان دور دانشگاه علوم پزشکی لرستان کم نظیر است.

کد خبر 5158496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha