۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۴۰

استاندار سمنان:

انتقال آب به استان سمنان فرصت توسعه می‌دهد

انتقال آب به استان سمنان فرصت توسعه می‌دهد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه کمبود آب یکی از چالش‌های بزرگ این استان است، گفت: انتقال آب به استان فرصت توسعه می‌دهد و لذا امیدواریم این طرح‌ها عملیاتی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا آشناگر در آخرین شورای اداری سال ۹۹ استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه کمبود آب یکی از چالش‌های اساسی در توسعه است، تاکید کرد: انتقال آب، به استان فرصت توسعه می‌دهد.

وی با بیان اینکه با تلاش تمام مسئولان در سطح ملی و استانی امیدواریم انتقال آب از سایر حوزه‌ها به استان سمنان در گام اجرایی قرار گیرد، افزود: تأمین آب برای سرمایه‌گذاری و صنعت و همچنین دیگر مصارف استان ضروری است.

برگزاری انتخابات عادلانه

استاندار سمنان به فضای انتخاباتی استان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه اصل تفکیک قوا را به رسمیت بشناسیم و فرمانداران باید با نمایندگان مجلس تعامل داشته باشند، ابراز داشت: فضا باید آرام باشد و در بسیاری از شهرستان‌های استان ارتباطات نمایندگان و فرمانداران خوب است اما گلایه نیز وجود دارد که برای رفع این دغدغه‌ها تلاش خواهیم کرد.

آشناگر با بیان اینکه گستردگی اخذ استعلامات سرمایه‌گذاری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی فساد آفرین است، بیان کرد: متأسفانه در بعضی موارد شاهد هستیم تأخیر در استعلامات، سرمایه‌گذار را برای اجرای طرح‌های اقتصادی در کشور پشیمان می‌کند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان بی‌طرفانه و با در اختیار قرار دادن منابع و نیروی انسانی در انتخابات پیش رو مشارکت داشته باشند، ابراز کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ انتخاباتی با مشارکت وسیع و پر دامنه‌ای داشته باشیم و الزامات برای رقابتی شدن انتخابات را در اختیار فعالان اجتماعی و سیاسی قرار دهیم تا مردم آزادانه بتواند، برای تعیین حق سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

زیرساخت دولت الکترونیک

معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان نیز در این نشست گفت: زیرساخت و زمینه برای دولت الکترونیک در شرایط کرونا ویروس در استان فراهم شد و مسئولان برای ارائه راهبرد و انجام برنامه‌های اصولی برای خدمت به مردم در شرایط کرونا در تلاش هستند.

فاطمه منصوری با بیان اینکه رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس همچنان در دستور کار باشد، ابراز کرد: در شناسایی و فروش اموال غیرمنقول مازاد، برخی از دستگاه‌ها ورود خوبی داشتند و برخی از دستگاه‌ها ورود نداشتند که فروش یا مولدسازی اموال مازاد به درآمدزایی دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه، آراستگی نظام کار و تعیین و تکلیف اموال فرسوده در اتاق‌های کار در ادارات پیگیری شود و تفویض اختیار به ادارات شهرستانی برای تسهیل خدمت رسانی به مردم کمک می‌کند، افزود: در بحث مدیریت عملکرد دستگاه‌های اجرایی گزارش‌های جلسات ماهانه، ارسال شود.

کد خبر 5166840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha