۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

جزئیات خسارت طوفان در خراسان جنوبی/شکستگی چند اصله درخت

جزئیات خسارت طوفان در خراسان جنوبی/شکستگی چند اصله درخت

بیرجند- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: شکستگی چند اصله درخت و سقوط تیر برق در برخی روستاهای طبس از جمله خسارت های طوفان بوده است.

سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت و گو با مهر بیان کرد: پیرو اخطاریه و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران مبنی بر وزش باد شدید، تیم های عملیاتی در حالت آماده باش قرار گرفته و هشدارهای لازم داده شد.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در برخی نقاط به ۹۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است، افزود: همچنین میزان دید افقی در برخی ساعات به ۴۰۰ متر رسیده است.

میرجلیلی با بیان اینکه خوشبختانه با توجه هشدارها و اطلاع رسانی ها خسارت جدی نداشتیم، اظهار کرد: شکستگی چند اصله درخت و سقوط تیر برق در برخی روستاهای طبس از جمله خسارت های طوفان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: بنا بر اعلام هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده دو پدیده شامل طوفان و گرد و خاک و کاهش محسوس دمای هوا را داریم.

وی ادامه داد: از شهروندان به ویژه دامداران، کشاورزان، گلخانه داران و عشایران خواستاریم تدابیر ویژه را اتخاذ کنند.

میرجلیلی بیان کرد: همچنین با توجه به طوفان و گرد و خاک و کاهش دید افقی از شهروندان خواستاریم از تردد در مسیرهای مواصلاتی و مسافرت های غیر ضرور خودداری کنند.

بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، تیم های عملیاتی برای رسیدگی به حوادث احتمالی در حالت آماده باش هستند.

کد خبر 5168279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha