۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۲۲

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

۷۰۴ نفر درانتخابات شوراهای اسلامی زنجان ثبت نام کردند

۷۰۴ نفر درانتخابات شوراهای اسلامی زنجان ثبت نام کردند

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: ۷۰۴ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر زنجان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل استانداری زنجان به آمار نهایی ثبت‌نامی‌های اسلامی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۷۰۴ نفر در این دوره از انتخابات شوراها ثبت نام کردند.

وی اظهار کرد: ۵۳ درصد از داوطلبان به صورت مستقیم مراجعه کرده و ۴۷ درصد فضای مجازی بوده است و فرآیند انتخابات با ثبت نام کاندیداها آغاز شده و رسانه کمک کنند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به میزان تحصیلات ثبت نام کنندگان اشاره کرد و گفت: از جمع ۸۸.۷ لیسانس به بالا هستند و ۱۱.۲ فوق دیپلم هستند و همچنین ۱۵ درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه عضویت در شوراهای شهر هستند، ۱۴ درصد دارای سابقه ایثارگری و مشاغل آزاد کارمندان فرهنگیان اساتید دانشگاه، روحانیون و وکلا هستند و انتخابات بر مبنای قانون و با اقتدار تمام برگزار شود.

مرادی نافچی به تأمین کالاهای اساسی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این خصوص کمبودی در استان وجود ندارد.

وی گفت: از رسانه‌ها درخواست می‌شود در راستای پیشگیری از کرونا اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان همچنین به بحث یارانه مطبوعات اشاره کرد و گفت: باید برای استان نیز فرصت بیشتری ایجاد شود و باید روزنامه‌ها بر اساس اینکه در خدمت توسعه استان هستند رتبه بندی شوند، چرا که رویکرد روزنامه محلی با رویکرد توسعه همه جانبه استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: رمز موفقیت در برگزاری انتخابات گذشته در استان این بود که تعامل و هماهنگی بین هیأت اجرایی و نظارت وجود داشت.

مرادی نافچی افزود: برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا کار سختی است.

وی ابراز کرد: برگزاری انتخابات در مرکز استان به صورت الکترونیک برگزار می‌شود و با آسیب‌شناسی‌هایی که در انتخابات دوره‌های قبل انجام شده باید سال اینده به خوبی برگزار شود.

کد خبر 5172292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha