۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۵۲

رئیس دادگستری فیروزکوه:

لازمه حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ خدمت بی منت به مردم است

لازمه حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ خدمت بی منت به مردم است

فیروزکوه- رئیس دادگستری فیروزکوه گفت: لازمه حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ خدمت بی منت به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل درزی بورخانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزکوه گفت: در سال جدید می‌بایست با توجه به نواقص و ضعف‌های سال ۱۳۹۹ با برنامه ریزی مناسب، عملکرد خوبی را در انجام امور داشته باشیم.

رئیس دادگستری شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: از آنجا که انتخابات یک مسأله ملی بوده و اقتدار نظام را در پی دارد، حضور حداکثری در انتخابات اقتدار و عزت نظام را تقویت می‌کند.

وی افزود: لازمه افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی خدمت بی منت به مردم است و بنابراین نیاز است تا ضعف و سستی خود را برطرف کنیم.

درزی بورخانی با تاکید بر عدم به کار گیری امکانات دولتی در ایام تبلیغات انتخابات گفت: امکانات اداری و دولتی می‌بایست فقط در روز انتخابات به کار گرفته شود و استفاده از وسایل دولتی در ایام تبلیغات به نفع کاندیدا جرم تلقی می‌شود.

وی هم چنین از دستگاه‌های اجرایی در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز خواست تا در ایام نوروز به صورت آماده باش کامل باشند و شیفت گشت خود را فعال‌تر کنند.

رئیس دادگستری فیروزکوه با بیان اینکه قوه قضائیه در شهرستان در کنار مسئولین و مدیران انقلابی قرار دارد، خواستار ارزیابی عملکرد مدیران ساعی و تلاشگر شهرستان بمنظور تقدیر از آنان در طول سال شد.

کد خبر 5172314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha