۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۰۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

راننده آمبولانس،زن باردار و جنین در تصادف محور علویجه جان باختند

راننده آمبولانس،زن باردار و جنین در تصادف محور علویجه جان باختند

اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: راننده آمبولانس و زن باردار در حادثه ترافیکی محور دهق – علویجه جان خود را از دست دادند.‌

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ترافیکی در اصفهان اظهار داشت: در این حادثه آمبولانس درمانگاه دهق با تریلی در محور علویجه سه راه هسنیجه با تریلی برخورد کرده است.

وی با اشاره به اعزام اورژانس، آمبولانس درمانگاه و آمبولانس هلال احمر برای امدادرسانی به این حادثه ابراز داشت: راننده آمبولانس به نام آقای جواد باقریان ۴۲ ساله که امدادگر اورژانس بوده است در محل حادثه جان خود را از دست داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره اینکه مادر باردار ۳۴ ساله که در آمبولانس بوده نیز جان خود را از دست داده است، تصریح کرد: این مادر ۷ ماهه حامله بود و برای انجام زایمان به بیمارستان گلدیس منتقل شد که بنا بر اعلام بیمارستان این جنین نیز فوت شده است.

وی گفت: مامای ۳۲ ساله و همراه بیمار که خانمی ۳۹ ساله بود نیز در این حادثه مصدوم شدند و به بیمارستان گلدیس منتقل شدند.

کد خبر 5177214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناصربهادری IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
      0 0
      عالیجنابان مسولان آمبولانسهای کشورخصوصا اصفهان شمادر قبال این خانم بارداروبچه اش مسولین چراکه اولا بایدعلت اصلی تصادف کاملا برسی شود دومن راننده آمبولانس خواب آلوده بوده است؟ اگراینگونه بوده پس حدس من کاملا درسته ، شماباید ازنظرخانوادگی رانندهای آمبولانس ها روبرسی کنید ضمنن بایدتحقیق کنیدکه آیارانن
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      0 0
      شهید گمنام