۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۱۲

معاون دانشگاه علوم پزشکی اراک:

عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک آغاز شد

عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک آغاز شد

اراک- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولی عصر (ع) اراک پس از مدتی توقف، با پیمانکار جدید آغاز شد.

سعید رضا سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار جدید و استقرار کامل عوامل و دستگاه‌ها، عملاً کار ساخت و تکمیل این پروژه در سال جدید آغاز شد.

وی افزود: فعالیت این پیمانکار رسماً از امروز کلید خورد و امیدواریم طبق قراردادی که دانشگاه علوم پزشکی با پیمانکار جدید دارد، بتوان این پروژه را در موعد مقرر به اتمام برساند.

وی ضمن تشکر از پیگیری و تلاش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک، استاندار، نمایندگان مردم اراک در مجلس در به ثمر نشاندن این پروژه تاکید کرد: پیمانکار قبلی به دلایل مختلف با بدقولی‌هایی که داشت از ادامه فعالیت در این پروژه منع شد و با عقد قرارداد با پیمانکار جدید، پیش بینی می‌کنیم ظرف مدت ۱۵ ماه آینده این پروژه به اتمام و مورد بهره برداری برسد.

سلطانی گفت: پیمانکار جدید که کار ساخت و اتمام این پروژه را قبول کرده، حرفه‌ای است و سابقه خوبی در حوزه بیمارستان سازی دارد و دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان کارفرما و متولی سلامت مردم، به صورت کامل از این قرارداد و پیمانکار حمایت می‌کند تا این پروژه که نه تنها مردم اراک بلکه سایر شهرستان‌های استان و استان‌های همجوار چشم به فعالیت آن دوخته‌اند، به اتمام برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: با ورود پیمانکار جدید به این پروژه جان تازه ای به عملیات ساخت این بیمارستان تزریق شد و مجموعه علوم پزشکی در اراک نیز تا حد توان سعی می‌کند، موانع پیش رو را بردارد تا هر چه سریع‌تر این پروژه ملی و استانی به بهره برداری برسد.

کد خبر 5177255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمود IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      0 0
      تا به حال حدود پانزده ساله که بیمارستان والعصر در دست ساخته که به احتمال زياد به دلیل کمبود بودجه اینقدر طول کشیده . ای کاش مسوولان ساخت بیمارستان برای جمع کردن بوجه به مردم استان یک فراخوان از طریق صدا و سیما یا با نصب بنر اطلاع میدادند که هر کس به اندازه یک کیسه سیمان کمک کنه شايد تا به حال ساخته
    • رضا عبدی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
      0 0
      بهتر نبود بجای تعویض پیمان کار کار فرما تغویص می شد
    • اراکی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      0 0
      هر پروژه ای تو اراک شروع میشه وسطش متوقف میشه و زندگی مردمو مختل میکنه لطفا این بیمارستان رو تکمیل کنید از هر چیزی مهم تره