۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱

رئیس مرکز اورژانس بابل:

۱۳۴۲ ماموریت اورژانس در بابل انجام شد

۱۳۴۲ ماموریت اورژانس در بابل انجام شد

بابل- رئیس مرکز اورژانس بابل از انجام هزار و ۳۴۲ مأموریت توسط پرسنل سازمان اورژانس بابل پزشکی از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تاکنون خبر داد.

ابوالقاسم لعلی در خصوص مأموریت‌های انجام شده در قالب طرح نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه تا ۱۱ فروردین توسط اورژانس بابل هزار و ۳۴۲ مأموریت انجام شده است که از این بین تعداد ۵۸۱ نفر در بیمارستان‌های شهرستان بستری شدند، همچنین هشت مورد هم مراجعه به ایستگاه سلامت اورژانس داشتیم.

وی با اشاره به تعداد ۴۳۹ مورد مأموریت غیر ترافیکی (تصادفی) افزود: بیشترین موارد اعزام در مأموریت‌های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی و مسمومیت بوده است، همچنین ۲۴۰ مورد نیز مأموریت‌های ترافیکی (تصادفی) را شامل می‌شود که از این بین ۶۱ مأموریت درون شهری و ۱۷۹ مأموریت جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس بابل در خصوص تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس گفت: تمام پرسنل اورژانس بابل با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح شهرستان هستند

لعلی در پایان از شهروندان خواست که ترددهای خود را در شهرستان کاهش داده و به توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در منازل خود گوش دهند تا همه با هم بتوانیم زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را بشکنیم.

لعلی گفت: از شروع طرح امداد نوروزی چهار هزار و ۸۵۸ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا درآمد که از این تعداد متأسفانه ۱۹۰ مورد مزاحمت بوده است.

کد خبر 5178969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha