۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان:

۱۸۶ قاچاقچی مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند

۱۸۶ قاچاقچی مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند

سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از متلاشی شدن شش باند قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۸۶ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس نادعلی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر ۱۸۶ قاچاقچی در استان دستگیر شدند، ابراز داشت: این اقدام در راستای وظیفه ذاتی پلیس مبنی بر مقابله با سوداگران مرگ صورت گرفته است که باید گفت پلیس در این حوزه به‌طور جد با خلاف‌کاران برخورد می‌کند.

وی بابیان اینکه طی مدت مذکور شش باند مواد مخدر نیز در استان سمنان منهدم شدند، ابراز داشت: از مردم استان سمنان درخواست می‌شود به‌محض مشاهده موارد مشکوک حتماً با ۱۱۰ آن را در میان قرار دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد و از درگیر شدن رو درو با قاچاقچیان به‌طور جد پرهیز کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سمنان کشف‌شده است، ابراز داشت: برخی از این محموله‌ها از خودروهای عبوری مورد شناسایی قرار گرفتند که با توجه به‌قرار گرفتن سمنان در چهارراه ارتباطی این استان اجازه تردد قاچاق مواد مخدر را نمی‌دهد.

نادعلی ضمن بیان اینکه طی عملیات اخیر ۳۱۸ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس شاهرود و دامغان شناسایی‌شده است، تصریح کرد: طی این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه تریلی و یک دستگاه پژو دو نفر نیز دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه ۸۶ عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در استانم سمنان صورت گرفته است، افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی بالا محموله‌ها را شناسایی و اجازه نخواهد داد این استان جولانگاه قاچاقچیان و سوداگران مرگ شود.

کد خبر 5183791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha