۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۱۴

رییس ستاد انتخابات اردبیل:

۳۲۰۰ نفر برای شورای اسلامی روستا در اردبیل کاندیدا شدند

۳۲۰۰ نفر برای شورای اسلامی روستا در اردبیل کاندیدا شدند

اردبیل - رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: طی ۶ روز گذشته تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ نفر برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در اردبیل داوطلب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ندائی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر برای تصاحب کرسی شوراهای اسلامی روستا در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در ششمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای اسلامی روستا در اردبیل ۶۰۰ نفر وارد دور رقابت این انتخابات شدند.

وی از از اتمام مهلت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا خبر داد و گفت: فردا ۲۲ فروردین ماه آخرین زمان ثبت‌نام در این دور از انتخابات است که داوطلبان تا ساعت ۱۸ عصر فردا فرصت دارند برای ورود به رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها به مراکز ثبت‌نام مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان از داوطلبان و کاندیداها خواست تا ثبت‌نام خود را به ساعات انتهایی فرصت معین موکول نکرده و در سریع‌ترین زمان از طریق تلفن همراه، رایانه شخصی یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان و بخشداری‌ها ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

ندائی همچنین از احصاء و بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر اردبیل خبر داد و اظهار کرد: امروز تمام پرونده‌های داوطلبان به همراه صلاحیت آنها برای بررسی نهایی صلاحیت به هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها ارسال خواهد شد.

کد خبر 5185762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha