۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹

با هدف کارشکنی در مسیر انتخابات فلسطین؛

رژیم صهیونیستی ۳ عضو دیگر جنبش «حماس» را به اسارت گرفت

رژیم صهیونیستی ۳ عضو دیگر جنبش «حماس» را به اسارت گرفت

رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش های خصمانه خود برای کارشکنی در مسیر مشارکت جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در انتخابات ملی فلسطین ۳ عضو دیگر این جنبش را بازداشت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه جنبش مقاومت اسلامی حماس به منظور کارشکنی در مسیر مشارکت این کشور در انتخابات ملی فلسطین، ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، صهیونیستها بامداد امروز ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری ۲۵ فلسطینی را بازداشت کردند. رسانه های فلسطینی اعلام کردند که در میان بازداشت شدگان نام ۳ عضو جنبش حماس نیز به چشم می خورد.

بدین ترتیب، انس رصرص، عمر القواسمی و شیخ مصطفی شاور از اعضای حماس توسط صهیونیستها بازداشت شدند. این درحالی است که صهیونیستها پیشتر نیز شماری از رهبران حماس در کرانه باختری را بازداشت کرده بودند.

در همین ارتباط، پیشتر «حسام بدران» عضو ارشد حماس گفته بود: بازداشت نامزدهای انتخابات فلسطین توسط نظامیان رژیم صهیونیستی مداخله آشکار در امور داخلی ما است. این عضو حماس تأکید کرد که جنبش متبوعش تحت هر شرایطی به برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری پایبند خواهد بود.

وی گفت: بازداشت نامزدهای انتخاباتی یا احضار آن‌ها به ویژه نمایندگان لیست «قدس وعده‌گاه ماست» مداخله آشکار در امور داخلی فلسطین و تلاش برای سنگ‌اندازی بر سر راه برگزاری انتخابات است.

بدران عنوان کرد که جنبش متبوعش تماس‌های گسترده‌ای با طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برقرار کرده و خواستار اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور توقف هرگونه دخالت در امور داخلی فلسطین و روند برگزاری انتخابات شده است.

کد خبر 5187085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha