۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۰۷

سرویس فدرال همکاری‌های نظامی روسیه:

درخواست‌های خارجی زیادی برای خرید سامانه اس -۴۰۰ دریافت کرده‌ایم

درخواست‌های خارجی زیادی برای خرید سامانه اس -۴۰۰ دریافت کرده‌ایم

سرویس فدرال همکاری‌های نظامی روسیه از دریافت چندین درخواست خارجی برای خرید سامانه دفاع موشکی اس – ۴۰۰ ساخت این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «والریا رشتنیکووا» سخنگوی سرویس فدرال همکاری‌های نظامی روسیه از دریافت سفارش جدید جهت خرید سامانه دفاع موشکی اس – ۴۰۰ روسیه از سوی چند کشور خارجی خبر داد.

بر اساس این گزارش، رشتنیکووا در کنفرانس خبری خود اعلام کرد: به اطلاع می‌رسانیم در پی ابراز علاقه مشتریان خارجی برای خرید سامانه موشکی اس – ۴۰۰، سرویس فدرال همکاری‌های نظامی روسیه چندین درخواست جدید برای خرید این سامانه دریافت کرده است. امروز، این سیستم (دفاع موشکی) قابلیت قطعی نابودی هر دو نوع موشک‌های کروز و بالستیک و همچنین دیگر تسلیحات موشکی جدید از کلاس‌های مختلف را دارا می‌باشد.

وی همچنین تاکید کرد که در حال هماهنگی با طرف هندی برای تحویل سامانه موشکی اس – ۴۰۰ خریداری شده توسط این کشور بوده و زمان دقیق تحویل آن به زودی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است روسیه پیشتر در ماه مارس از آغاز مذاکرات هند و روسیه برای خرید سامانه موشکی اس – ۴۰۰ توسط هند و چهار کشور دیگر خبر داده بود.

روسیه تاکنون اطلاعاتی در خصوص سایر مشتریان این سامانه موشکی اعلام نکرده است.

کد خبر 5187698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha