۲۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۳۲

طی روز گذشته انجام شد؛

تردد ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران

تردد ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: طی روز گذشته مجموعاً تعداد ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران تردد داشته‌اند.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک روان و عادی در همه محورهای مواصلاتی استان تهران هستیم و هیچ گره ترافیکی و مسدود بودن راه‌ها مشاهده نمی‌شود.

مصدقی با اشاره به اینکه طی روز گذشته چهارشنبه ۲۵ فروردین آزادراه تهران - کرج با ۱۹۱ هزار و ۴۳۵ تردد بیشترین و محور لواسانات - فشم با ۲۱ هزار و ۷۱۲ تردد کم‌ترین وسیله نقلیه مشاهده شده را به خود اختصاص داده اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته ۲۱۲ هزار و ۹۳۴ وسیله نقلیه و جمع خروجی استان ۲۲۹ هزار و ۴۲۰ وسیله نقلیه بوده و مجموعاً تعداد ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران مشاهده شده است.

وی با اشاره به گزارش هواشناسی، گفت: وضعیت جوی استان تهران طی پنچ روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در مناطق شمالی همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است تا روز جمعه در ارتفاعات استان رگبار پراکنده و به خصوص در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان وزش باد شدید با احتمال خیزش موقتی گرد و خاک مورد انتظار است.

کد خبر 5190011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
      3 0
      خوش بحال دولت جریمه ترددشبانه وجریمه جاده وعوارضی وبنزین.به به چه پولی به جیب میزنه دولت