۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبر داد؛

خودروهای پلاک غیربومی برای تردد در کرمانشاه نیازمند مجوز هستند

خودروهای پلاک غیربومی برای تردد در کرمانشاه نیازمند مجوز هستند

کرمانشاه- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: خودروهای با پلاک غیربومی برای تردد در کرمانشاه نیازمند ارائه مجوز هستند.

فضل الله شیری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به قرمز بودن شرایط کرونا در اکثر شهرهای استان کرمانشاه محدودیت‌های فعالیت اصناف و ترددهای شهری با تصمیم ستاد ملی کرونا اعمال شده است.

وی افزود: هم اکنون ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای دارای وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی ممنوع بوده و برای متخلفان جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: هر چه فعالیت اصناف کاهش پیدا کند به صورت ویژه شاهد کاهش ترددهای درون شهری و برون شهری در استان کرمانشاه خواهیم بود و زمان پایان محدودیت‌ها به ستاد ملی و استانی کرونا بستگی دارد.

شیری با اشاره به اعمال محدودیت تردد شبانه همزمان با سایر نقاط کشور بیان کرد: همچنین محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد همزمان با سراسر کشور اعمال می‌شود و تنها کادر درمان و افرادی که مجوز تردد دارند می‌توانند در خیابان‌ها تردد کنند و متخلفان با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی موجه خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: بخش‌های تابع شهرستان‌ها دارای پلاک بومی هستند و مشکلی برای تردد در جاده‌ها ندارند اما افرادی که ساکن کرمانشاه هستند اما پلاک غیربومی دارند باید مدرکی مبنی بر سکونت در کرمانشاه به مأموران راهور ارائه دهند.

شیری ادامه داد: همچنین مدیران ادارات و کارفرمایان کارخانه‌جات و کارگاه‌های تولیدی باید لیستی از کارمندان خود را که از سایر شهرها به محل کار مراجعه می‌کنند به فرمانداری برای اخذ مجوز تردد افراد ارسال کنند تا جریمه‌ای برای آنان اعمال نشود.

کد خبر 5191021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha