۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان:

۴ هزار و ۵۰۰ سبد کالا بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

۴ هزار و ۵۰۰ سبد کالا بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

زاهدان - مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ سبد کالا و یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بین نیازمندان استان توزیع شده است.

سید مهدی عبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان توزیع غذای گرم و سبد کالا در میان نیازمندان است که در طول سال‌های مختلف انجام شده است.

وی افزود: امسال نیز با شیوع ویروس کرونا و برگزاری رزمایش ایران همدل در این بخش ورود کردیم و امسال سومین رزمایش را با شعار ایران همدل، اطعام مهدوی و افطاری ساده اجرا کردیم.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه، در این راستا ۴۵۰۰ سبد کالا و ۱۲۰۰ پرس غذا از از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بین نیازمندان استان توزیع شده، تصریح کرد: در صورتی که کمک‌های خیرین ادامه پیدا کند کار توزیع سبد کالا تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی ضمن دعوت از خیرین برای مشارکت در این رزمایش، گفت: در این رزمایش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، آستان قدس، اداره کل اوقاف و امور خیریه و گروه‌های جهادی مشارکت دارند.

کد خبر 5192646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه کمالی خالقداد IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      من دوساله کمیته ای هستم اوضاع مالی و خوراکیمم اصلا خوب نیست من که هیچ سبد کالایی ندیدم من موندم شما به چه کسایی کمک میکنید
    • فاطمه کمالی خالقداد IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      سلام و عرض ادب من چندساله کمیته ای هستم خداشاهده تا الان هیچ سبد کالایی یا غذایی بهم ندادن اوضاع مالیمم خوب نیست بی سرپرست هستم حق مارو چرا به بقیه میدین از من نیازمند تر هیچ کس نیست لطفاً پیگیری کنید