۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۵۲

برگزاری دوره مربیگری در اولویت؛

برنامه سال ۱۴۰۰ انجمن کوراش تشریح شد/ حضور قهرمان جهان در ایران

برنامه سال ۱۴۰۰ انجمن کوراش تشریح شد/ حضور قهرمان جهان در ایران

«رشید سوبیروف» جودوکار نامدار ازبکستانی برای تدریس دوره مربیگری کوراش شهریورماه به تهران سفر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه انجمن کوراش کشور در سال جدید روز گذشته اول اردیبهشت ماه برگزار و طی آن برنامه‌های سال ۱۴۰۰ تشریح شد که برگزاری یک دوره کلاس مربیگری توسط قهرمان عنوان دار جودو ازبکستان یکی از مهمترین آنها بود.

کوروش خسرویار دبیر انجمن کورش با تائید خبر گفت: بررسی تقویم عملیاتی در سال ۱۴۰۰ و همچنین برنامه ریزی مطلوب و ارائه گزارش عملکرد کمیته‌ها و انجمن‌های استان‌ها و معرفی سایت ورود اطلاعات انجمن کوراش بر روی سامانه فدراسیون ووشو از جمله جزئیات نخستین جلسه انجمن کوراش کشور بود.ضمن اینکه تقویم عملیاتی بر اساس حضور در بازی‌های داخل سالن و بازی‌های آسیایی هانژو متمرکز شده است.

دبیر انجمن کوراش کشور با اشاره به برگزاری دوره مربیگری عالی کوراش اظهار داشت: این دوره با حضور «رشید سوبیروف» قهرمان جهان و المپیک از کشور ازبکستان شهریور ماه برگزار خواهد شد و از مرداد ماه اردوهای جوانان و بزرگسالان پیگیری می‌شود. ضمن اینکه با توجه به مسابقات پیشکسوتان جهان که در آذر ماه برگزار خواهد شد، مسابقات انتخابی پیشکسوتان کوراش کشور هم به میزبانی استان مازندران مهر ماه سال جاری و همچنین مسابقات نوجوانان المپیاد استعدادهای برتر و مسابقات بین‌المللی کاپ آسیا به میزبانی استان خراسان رضوی در سال جاری مصوب و عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد مسابقات قهرمانی جوانان کشور به علت شیوع ویروس کرونا به جای اردیبهشت ماه در تیر ماه در شهر مقدس مشهد برگزار شود. همچنین مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور نیز تیر ماه به میزبانی اصفهان، مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا در ۱۳ شهریور به میزبانی شهر سمرقند و بخارا در ازبکستان برگزار خواهد شد.

خسرویار در پایان گفت: پنج مسابقه جایزه بزرگ کوراش جهان نیز بر اساس اولویت استان‌های متقاضی اعزام انجام شود و همچنین ساز و کار استفاده از مربی خارجی ازبکستان در اردوهای بانوان تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5195197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha