۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۲۳

با ارائه مهلت یک روزه؛

فرصت انتخاب رشته - محل آزمون دستیاری فوق تخصصی تمدید شد

فرصت انتخاب رشته - محل آزمون دستیاری فوق تخصصی تمدید شد

فرصت انتخاب رشته/ محل در سی و هشتمین آزمون دستیاری فوق تخصصی به مدت ۲۴ ساعت تمدید شد. داوطلبان امروز ۵ اردیبهشت می توانند نسبت به انتخاب رشته/ محل اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ برگزار شد و ۶۵۹ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده بودند و ۵۳۴ نفر در آزمون شرکت کردند.

این دوره از آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی به صورت الکترونیک در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری آزمون برگزار شد.

نتایج سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و داوطلبان بر اساس کارنامه می‌توانستند نسبت به انتخاب رشته - محل اقدام کنند.

فرصت انتخاب رشته/ محل داوطلبان از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی به مدت یک روز تمدید شده است و داوطلبان می توانند از صبح امروز تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ نسبت به انتخاب کد رشته محل های اعلام شده اقدام کنند.

کد خبر 5197075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جواد IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      1 0
      سلام و ممنون از اطلاع رسانی شما میشه لطف کنید که اطلاع رسانی بشه از معاونت اموزشی وزارت که نتایج نه چه زمانی اعلام میشه؟ تو این شرایط پیک کرونا و منع رفت و امد،خیلی برامون سخت میشه جابجایی شهر و اسباب کشی و .. اگه امکانش باشه که تاریخ نتایج و حتی خود نتایج رو زودتر اعلام کنن که تکلیفمون معلوم بشه
    • جمعی از داوطلبین فوق تخصص IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      1 0
      سلام و ممنون از اطلاع رسانی شما میشه لطف کنید که اطلاع رسانی بشه از معاونت اموزشی وزارت که نتایج نهایی چه زمانی اعلام میشه تو این شرایط پیک کرونا و منع رفت و امد،خیلی برامون سخت میشه جابجایی شهر و اسباب کشی و .. اگه امکانش باشه که تاریخ نتایج و حتی خود نتایج رو زودتر اعلام کنن که تکلیفمون معلوم بشه
      • داوطلب IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
        1 0
        کاشکی خبرگزاری پیگیری کنن ، امروزم هرچی زنگ زدم معاونت آموزشی و دبیرخونه تخصصی هیچ کی جواب نداد..کلا براشون اهمیت نداره
    • صابر IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      1 0
      چی شد نتایج؟؟؟؟
      • علی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
        0 0
        مهرم بعیده کسی پیگیری کنه..خبری که نمیذارن
    • دستیاری IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 0
      مجدانه از خبرگزاری محترم مهر و خبرنگاران حوزه دانشگاه و آموزش عالی خواهشمندیم اطلاعی کسب کنن از سنجش پزشکی و مارو در جریان بذارن..بخدا از استرس و انتظار کلافه شدیم..اونم تواین کشیک های کرونایی و شلوغ..بعد میگن چرا آمار افسردگی و خودکشی بالاست تو پزشکا..این زندگی ماست..حتی یه تاریخ هم نمیگن‌.
      • ایرج IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        0 0
        اونا مث اینکه نتایج رو میدن وزارتخونه دکتر حق دوست معاون اموزشی وزارتخونه باید تاییدیه نهایی رو بده. که کل یوم جواب نمیدن...😔
    • مهر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      0 0
      خب این همه درخواست چرا پیگیری نمی کنید؟؟ نظرات رو هم که تایید نمیکنید حتما باید یه بابایی سر بچه اش رو ببره واسه شما ارزش پیگیری و گزارش خبری داشته باشه؟!! باقی مسائل ارزش اطلاع رسانی ندارن؟