۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹

در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

تذکر حق شناس نسبت به روند تفکیک اداره کل ایثارگران و رفاه شهرداری

تذکر حق شناس نسبت به روند تفکیک اداره کل ایثارگران و رفاه شهرداری

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرایند تفکیک دو اداره کل ایثارگران و رفاه شهرداری مجددا در شورای شهر و شهرداری تهران بررسی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد حق شناس در دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورا گفت: پیرو تذکر مورخه ۳۱ فروردین ماه سال جاری همکار محترم جناب آقای بشیر نظری در خصوص خودداری از ادغام اداره کل ایثارگران شهرداری با اداره کل رفاه که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته و موجب فضا سازی های سیاسی علیه مدیریت شهری شده است، با توجه به نامه اخیر الوصول فرمانداری به جناب آقای هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر درخواست اصلاح لازم در مصوبه مربوطه ضمن تاکید بر ضرورت توجه به اهمیت و حساسیت موضوع می بایست موارد ذیل مورد تاکید و اهمیت قرار گیرد.

وی افزود: انتظار می رود فرایند تفکیک دو اداره کل ایثار گران و رفاه مجدداً در شورای شهر و شهرداری تهران مورد تجدید نظر قرار گیرد. به علاوه شهرداری اقدامات و تشریفات قانونی لازم جهت پیشنهاد اصلاحات لازم در مصوبه را در اسرع وقت به شورای شهر تسلیم نماید. طبق مصوبه ادغام دو معاونت توسعه منابع انسانی و برنامه ریزی که در تبصره دهم آن تصریح شده «شهرداری مکلف است ظرف یک ماه ساختار تشکیلاتی واحدهای تغییر یافته را به شورای اسلامی شهر تقدیم کند.»

حق شناس عنوان کرد: شهردار محترم با توجه به محتوای تذکر مذکور بررسی و اقدامات لازم معطوف به رعایت حقوق قانونی ایثارگران در شهرداری را در دستور کار قرار داده و نتایج اقدامات را به شورای شهر گزارش دهد. به علاوه در اجرای مصوبه شورای شهر مبنی بر ادغام دو معاونت ملاحظات و حساسیت های موجود را مد نظر قرار داده و اکیداً از تعجیل و سهل انگاری و سوء مدیریت های پرهزینه و تنش زا پرهیز کند.

کد خبر 5197251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زهرا IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      بدترین غیر کارشناسی ترین طرحی که میتونستن اجرایی کنند همین طرح ادغام معاونت منابع انسانی با برنامه ریزی بود . چرا که در مناطق تنها امید کارکنان به حمایت های این معاونت بود . که با شعار تهی از عمل چابک سازی این کار را انجام دادند و نتیجه ای جز از دست رفتن هویت سازمانی کارکنان و دلسردی انها ندارد.