۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد؛

کشف محموله ۲۵ تنی شکر قاچاق در دره شهر

کشف محموله ۲۵ تنی شکر قاچاق  در دره شهر

ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف محموله ۲۵ تنی شکر قاچاق و فاقد مجوز با ارزش سه میلیارد در شهرستان دره شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل شکر قاچاق توسط ۲ دستگاه کامیون در محورهای مواصلاتی شهرستان دره شهر، بررسی موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی پس از هماهنگی با مرجع قضائی و حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری این ۲ کامیون را مشاهده و برای بررسی بیَشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در بازرسی اولیه ماموران انتظامی از قسمت بار خودروها، ۲۵ تن شکر قاچاق، شامل ۵۰۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار القاصی مهر با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان برخورد می‌کند به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده فعالیت مجرمانه افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5198114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha