۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳

بین معاونت علمی و گروه رسانه ای مهر؛

تفاهمنامه راه اندازی خانه خلاق و مرکز نوآوری «رسانه مهر» منعقد شد

تفاهمنامه راه اندازی خانه خلاق و مرکز نوآوری «رسانه مهر» منعقد شد

تفاهمنامه راه اندازی خانه خلاق و مرکز نوآوری «رسانه مهر» بین گروه رسانه ای مهر و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهمنامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و مرکز نوآوری «رسانه مهر» توسط محمد شجاعیان مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و دکتر اسماعیل قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری صبح امروز، در محل سالن اجتماعات خبرگزاری مهر منعقد شد.

این تفاهمنامه با هدف حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآوری رسانه مهر با مأموریت جذب شتاب دهنده‌ها، استارت آپ ها و شرکت‌های دانش بنیان و خلاق و نوآور فعال در حوزه هنر و رسانه، صنایع فرهنگی و خلاق منعقد شد.

گروه رسانه‌ای مهر و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب این تفاهم نامه در راستای سیاست‌های کلی کشور برای توسعه و ایجاد زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق و بهره گیری از فناوری‌های نرم با یکدیگر همکاری می‌کنند.

خانه‌های خلاق یکی از اصلی‌ترین بازیگران زیست‌بوم صنایع نرم و خلاق هستند و این توافقنامه تلاشی در راستای توسعه همکاری‌های دوجانبه میان ستاد فناوری‌های نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با گروه رسانه‌ای مهر است.

کد خبر 5199814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha