۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۲۱

برای دهمین سال متوالی صورت می‌گیرد؛

برپایی مراسم وداع ماه مبارک رمضان در استان قزوین

برپایی مراسم وداع ماه مبارک رمضان در استان قزوین

قزوین – برای دهمین سال متوالی با همت جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار می‌شود.

علی جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم شب وداع در استان قزوین اظهار کرد: مراسم شب وداع برای اولین بار در استان قزوین با هدف اتحاد هیئات مذهبی برای رسیدن به گفتمان و رفتار مذهبی کلید خورد.

دبیر جامعه ایمانی شعر اذعان کرد: با توجه به اینکه ادعیه بهترین گزینه برای اتحاد برنامه‌های مذهبی بود این برنامه در ماه مبارک رمضان با اتحاد ۷۰ هیئت مذهبی و حسینی در سال‌های متوالی با عنوان شب وداع برگزار شد.

وی افزود: دهمین شب وداع ماه مبارک رمضان روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۲۲ در مصلای مهدیه واقع در بلوار شهید لشگری پردیس دوم برگزار می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام بی آزار تهرانی، مداحی ابوذر بی وکافی و روایت‌گری حاج حسین یکتا میزبان همشهریان خواهد بود.

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی کرونا فضای مصلا طبق تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر برای حضور مردم و ظرفیت ۷۰۰ خودرو برای مراسم خودرویی آماده برگزاری مراسم است.

جلیلوند تصریح کرد: با توجه به اینکه مراسمات مذهبی الگو رعایت و ضوابط بهداشتی است از شرکت‌کنندگان انتظار می‌رود با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراسم حاضر شوند و برای رعایت کامل موارد بهداشتی کتب ادعیه شخصی به همراه داشته باشند و همچنین جهت تسهیل حضور مردم شریف استان در خصوص ساعت منع تردد هماهنگی لازم صورت پذیرفته است.

کد خبر 5208336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha