۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۷:۳۲

در گفتگو با مهر تشریح شد؛

شروط وزارت بهداشت برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان

شروط وزارت بهداشت برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: هر مدرسه‌ای که حوزه امتحانی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم است، اگر پروتکل‌های وزارت بهداشت را رعایت نکند، تعطیل می‌شود.

محسن فرهادی در گفتگو با خبرنگار مهر، به اقدامات وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در زمان برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به دلایلی که دوستان آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری داشتند، ما هم پیش شرط‌هایی در نظر گرفتیم تا دانش آموزان، والدین آنها و همچنین اولیا مدرسه، نگرانی بابت حضور در مدرسه نداشته باشند.

وی با تاکید بر افزایش حوزه‌های امتحانی، تصریح کرد: اولین درخواست وزارت بهداشت، رعایت فاصله دو متری هر دانش‌آموز است که می‌بایست فضای ۴ مترمربعی را داشته باشند.

فرهادی با اشاره به اینکه امتحانات سایر رده‌های تحصیلی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، گفت: قرار شده فضای کل مدرسه برای امتحانات این دو مقطع تحصیلی در نظر گرفته شود و از همین رو پیش بینی شده در هر کلاس بین ۴ تا ۵ دانش‌آموز حاضر شوند و امتحان بدهند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد: اولویت بعدی وزارت بهداشت، برگزاری امتحانات در فضای باز است که اگر مدرسه‌ای این شرایط را داشت، امتحان در محیط‌های باز برگزار شود.

وی افزود: برای ما فقط تعداد دانش آموزان در یک کلاس مهم نیست، بلکه باید تهویه مناسب نیز برای کلاس‌هایی که دانش آموزان حضور دارند، فراهم شود.

فرهادی در عین حال به شرایط جغرافیایی استان‌ها در برگزاری امتحانات در فضای باز اشاره کرد و گفت: شرایط جوی مثل گرمای هوا در بعضی از استان‌ها اجازه نمی‌دهد که دانش آموزان زیر گرمای آفتاب بخواهند امتحان بدهند که در این مناطق، اولویت با تهویه مناسب کلاس‌ها است.

وی با عنوان این مطلب که اسامی حوزه‌های امتحانی از سوی وزارت آموزش و پرورش در اختیار ما قرار گرفته است، افزود: همکاران ما با همکاری دوستان آموزش و پرورش در جانمایی حوزه‌های امتحانی مشارکت دارند تا چنانچه شرایط رعایت پروتکل‌ها در هر حوزه امتحانی وجود نداشت، آن مدرسه از مدار برگزاری امتحانات خارج شود.

فرهادی از برگزاری وبینار مشترک وزارت بهداشت و آموزش و پرورش برای هماهنگی بیشتر قبل از آغاز امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم، گفت: در این وبینار تاکید شد که از تجمع والدین در محل حوزه امتحانی خودداری شود و دانش آموزان نیز نمی‌بایست قبل و بعد از امتحان در محیط مدرسه تجمع کنند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در ادامه به دیگر شروط وزارت بهداشت برای برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم اشاره کرد و افزود: هر مدرسه می‌بایست به اندازه ۱۰ درصد تعداد دانش آموزان که برای امتحانات نهایی حاضر می‌شوند، ماسک تهیه کنند تا در صورت نیاز دانش آموزان، استفاده شود.

فرهادی همچنین به ضد عفونی کلاس‌ها و سرویس‌های بهداشتی با استفاده از گندزداهای جدید اشاره کرد و گفت: نکته مهم‌تر، شناسایی دانش آموزان مثبت کرونایی است تا از حضور در امتحانات جلوگیری شود. از همین رو، از مسئولان وزارت آموزش و پرورش درخواست کرده‌ایم کد ملی تک تک دانش آموزان را در اختیار ما قرار دهند تا افراد مبتلا شناسایی شوند.

وی ادامه داد: با توجه به ثبت کد ملی افراد کرونا مثبت در کشور، چنانچه دانش آموزی مبتلا باشد، به حوزه امتحانی اطلاع داده می‌شود تا از ورود او جلوگیری شود. البته وزارت آموزش و پرورش تمهیداتی برای این دسته از دانش آموزان در نظر گرفته است که در زمان دیگر امتحان بدهند.

فرهادی در پاسخ به این سوال که برای افراد کرونا مثبت بدون تست که وارد حوزه امتحانی می‌شوند چه تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: اگر فاصله حداقل دو متر و سایر پروتکل‌ها رعایت شود، این نگرانی کم رنگ خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخورد با مدارسی که این پروتکل‌ها را رعایت نکنند، به چه شکل و شیوه‌ای خواهد بود، افزود: بدون هیچ اغماضی آن حوزه امتحانی تعطیل خواهد شد.

فرهادی از بازرسی نیروهای وزارت بهداشت از حوزه‌های امتحانی به صورت تصادفی در طول برگزاری امتحانات خبر داد و گفت: یک ناظر بهداشتی هم از طرف آموزش و پرورش در محل برگزاری امتحانات حضور خواهد داشت.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تاکید کرد: اگر حوزه‌های امتحانی پروتکل‌های مدنظر وزارت بهداشت را به طور دقیق و کامل رعایت کنند، نگرانی برای دانش آموزان و خانواده‌های آنها و همچنین دست‌اندرکاران برگزاری امتحانات وجود نخواهد داشت.

کد خبر 5212363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرید IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      شما نتونستید پروتکل ها رو واسه ثبت نام ریاست جمهوری رعایت کنید چه جوری میخاید واسه نزدیکه 2میلیون دانش آموز نهایی اجراکنید.
      • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        23 2
        دانش آموزان و خانواده ها که مثل شما و خوانوادتون واکسن نزدن
      • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        23 2
        تو این ۸ سال کم گند زدید آخرین گندت را هم بزن
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      مدرسه ای که ماتوش امتحان میدییم هرلحظه ممکنه سقفش بریزه اون وقت انتظار تهویه داشته باشیم؟
    • ناشناس IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      واقعا که ما تعویق میخواستیم با این اوضاع موج پنجم راه می اندازید
      • عسل IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        نه خب واقعا بچه ها باید برن مدرسه و حق دارن ناراحت باشن اما باید بروند.
      • هیوا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        53 42
        نخیر، تابستون حوصله درس و امتحان نداریم
    • ... IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      توی همین عکسی که گذاشتین حداقل 6 نفر مشاهده میشوند. حتما چشم آقای فرهادی نمیبینه که گفنه توی هر کلاس 4 یا 5 نفر از جون این مردم بخت برگشته چی میخاین ها
      • Asma IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        20 7
        تو هر کلاس ما ۱۷ نفره😑😑😑
      • هستی ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        35 0
        نفرین بر تک تکتون واقعا
    • امیرعلی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      خیلی مسخرس.رئیسی سخنگوی وزارت بهداشت میاد میگه هر کلاس دو الی سه نفر و در هر مدرسه فقط سی دانش آموز باشد در حالی که سه برابر این تعداد در یک مدرسه حضور دارد نمی دونم چی بگم . فقط امیدوارم به تعویق بیفتد
      • امیر IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        18 12
        والا اگه راستشو بخوای من برا کرونا مخالف حضوری نبودم برای اینکه نمیتونم تقلب کنم مخالف بودم حالا ک حضوریه بهتره ک بیشتر باشه
    • ناشناس IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      واقعا متاسفم اگه بچه خودتون بود هم همین تصمیم براش میگرفتیت
      • یک کلاس نهمی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        ننگ به شما که با جون دانش اموز ها بازی می کنید مگه نمره چقدر ارزش داره اگه وضعیت خوب بود کلاس هارو حضوری برگزار می کردن واقعا متاسفم برا این اموزش و پرورش کلاس آنلاین و امتحان حضوری😏😒
      • ودادی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        29 1
        آخه وکیل و وزیر و نمایندتون که مدرک جعلی داره و هر سازمانی می خواهی استخدام بشی باید پارتی بازی کنی اونوقت حرف از تقلب در امتحانات میزنید . مگه قبلا که حضوری بود میزان سنجش و هوش تحصیلی چه رتبه ایی داشت ، متاسفم برای سنتی بودن آموزش و پرورش در ایران
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      جناب وزیر بچه هامون تو حیاط همدیگر میبینن شاید یکی ناقل باشه این ملاک نیست که شمامیگید موقع امتحان دومتر فاصله بااین حرفاتون گولمون نزنید شمااگه به فکر ملت بودین همه چی به نفع خودتون نمی گفتین اخر حرفاتونو ثابت کردین
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      توروخداامتحانارومجازی کنیدبه خداخطرداره خب تارفتن به حوزه بایدماشین سواربشن بچه هاواین خودش عامل کروناس ربطی به کلاس فقط نداره الان حوزه یکی ازبچه های همسایمون ۱ساعت راه به نظرتون این نمخوادسواراتوبوس یاماشین بشه #نه به امتحان حضوری
    • علی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      221 6
      آقا مگه میشه تجمع نکنن بعد تومسیر سوار ماشین که میشن جلو در مدرسه اولیا تجمع میکنن شما فقط به فکر حوزه امتحانی هستید
      • همتا IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        62 3
        توی یکی از خبراشون نوشته بودن اگر دانش اموزی کرونا بگیره تقصیر خودشه و باید رعایت میکرده شایدم رفته باشه مهمانی کرونا گرفته باشه ما اینجور مسئولایی داریم که فقط به فکر تبرعه کردن خودشونن ومنفعت طلب هستن این نگرانی هاشونم الکیه فقط میخوان بگن ما هم هستیم
    • نهم IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      براتون متاسفم چطور تونستید حضوری کنید براتون متاسفم متاسفممممم مجازی کنیددد این چه وضعشههههه
      • عباس IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        21 32
        خخخخخ
    • فاطی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      101 5
      حضور نیم ساعت قبل از امتحان در حوزه خیلی بد هست همین خودش یه تجمع بدی هست امتحانات ساعت 8 شروع میشه و روی کارت نوشته ساعت 7 و نیم درها بسته میشه بعدش هم که دو ساعت تقریبا امتحان میدن یعنی از ساعت 7 و نیم تا 10 یه تجمع برای دانش آموزان حداقل میگفتن ده دقیقه قبل در محل حضور داشته باشن افتضاحه
      • دوازدهمی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        41 8
        دمتگرم باهات موافقم
      • دوازدهمی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        25 2
        اینو موافقم. خیلیا مثل دختر من حوزه امتحانیشونم از محل زندگیشون دور تر هست و باید چنتا مسیر سوار تاکسی و اتوبوس بشن تا ساعت ۷ونیم برسن به مدرسه. آخه اگه وضع با رعایت پروتکل لهداشتی درست میشد که از همون اول اموزش ها هم حضوری میبود😏
      • نهمی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        16 3
        عالی گفتی👏👏👏👏
    • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      96 9
      فقط حرف،حرف وبازی باکلمات ولی درعمل باجان بچه هابازی کردن...
    • F IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      واقعا براتون متاسفم که انقد بی خیال مردم هستین این همه سال واسه ما کاری نکردین الا میخواین جونمونم به خطر بندازین منکه فردا نمی خوام برم بگو یک سال بیوفتیم عقب یا حد اقل مجازی کنید شما چقد ساده این تو ا یین موقعیت به فکر تقلبین😐 هر کی که میخواد چیزی بشه واسه خودشم شده میخونه چکا ب بقیه دارین
      • ژاتیس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        82 7
        100درصد موافقم باهات😐
    • من IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      تورو جان هرکی که دوسش دارین غیر حضوری کنین
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      70 6
      شما‌خضوری‌کنید بیبینم‌مرگ بره‌بالا‌پدرتون‌در‌میام‌خراب‌می‌ونی ما‌رو
      • دوزادهم IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        13 6
        داداش اینا که آمار رو تا پایان امتحانات تغییر نمیدن😀😀😀😀
      • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        13 1
        آمار و ترکیب رنگ کرونا تا نیمه تیرماه تغییر نمیکنه.دانش آموز رو برای عادی سازی کرونا برای انتخابات میفرستن مدرسه. بخدا داره اشکم در میاد خیلی وضعیت حوزه آزمونای بده.
    • ژینو IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      ممنون از ستاد مقابله با کرونا که ما دانش آموزها رو به کام مرگ میفرستید از خدا میخواهم آها ما دامن شماها را بگیرد که ما بیچاره ها رو با این اوضاع میفرستید که امتحان بدهیم
      • سودابه IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        46 5
        باهات موافقم 👌
      • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        60 3
        من هم موافقم👌👌👌
    • یاسمین IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      81 15
      تروخدااااا غیرحضوریش کن
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      130 9
      آن شاالله خودتون بگیرین بمیریم راحت شیم
    • علی رضا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      121 9
      آقای خسرو ساکی کلاس ۹ و ۱۲ جونشون مهم تره یا امتحان حضوری یکم بیشتر به فکر باشید
      • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
        0 3
        معلومه دیگه امتحان مهم تره
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      80 10
      چرا با وجود جهش کرونا .وجود کرونای آفریقای وهندی که. افرادی هم شناسایی شدند امتحانات رو به تعویق نداختید .هنوز زمان هست لطفاً تورو به مقدساتتون به تعویق بیندازید
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      83 14
      حداقل امتحانا رو تعویق بندازید
    • دانش اموز IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      81 10
      ههه واقعا مسخرست توی کلاس ۴ متر فاصله بندازین بیرون از کلاس و میخواین چیکار کنین؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      72 5
      اینقدر که شما به فکر خودتون هستید حال پدر و مادرای دانش آموزان نهم و دوازدهم رو درک نمی کنید که چه بلایی سرشون میاد
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      114 5
      وااای واقعا چی بگیم 😂مملکتی ک قرار باشه با جون هم وطنانشون بازی کنن ب درد نمیخوره اصلا باید از اول نهم و دوازدهم حضوری بودند ک مجبور نشن برگه امتحانی سفید تحیول بدهند و چطور تدریس غیر حضوری بوده امتحانات ترم اول غیر حضوری اونوقت ترم دوم حضوری تسلیت میگم مطمئنم بعد امتحانات آمار کرونایی بیشترمیشود
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      76 6
      به ما گفتند که هفت و نیم در حوضه باشیم مسیرمن با ماشین 45دقیق راهه اگر تصادفی رخنده ومسیر باز باشه با جهش ویروس و اعلام کرونای آفریقای آیا به تعویق افتادن امتحانات چیزی از شما کم میکنم من بچمو بعد 11سال با کلی دوا دکتر و رازونیاز دارم همین یه دونه بچه رو هم شما از ما میگیرید .تورو خدا به تعویق بیندا
    • سمیرا IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      99 8
      به ما گفتن توی هر میز یه نفر بشینه خب این کارو پارسالم انجام می‌دادیم کجا فاصله ها دو متر شده فقط می‌خواستید مارو بکشونین مدرسه 😑💔
      • ک IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        27 1
        آره دقیقا
      • دانش آموز IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
        3 0
        موافقم
    • مینا IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      70 7
      توی حوزه ما سیصدو پنجاه دانش آموزه اونوقت شما میگین تو هر حوزه30 تا مارو چی فرض کردین اخه مدیپن مایید و من به شخصه نمیگذرم ازتون
    • الهه IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      67 8
      الکی خودتون وخوب نشون ندیدشماخیلی بی رحم هستین اگه ما دانش آموزان براتون حتی یه درصدمهم بودیم امتحانات رویک ماه فقط یک ماه به تعویق مینداختیدبراتون متاسفم همتون بی رحمیدیه ذره دل ندارید😑😑
      • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        7 0
        اصلا توجه نمیکنن ب نظرات ماک
      • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        5 0
        من هم دانش آموز هستم اما کلاس پنجم دقیقن با حات موافقم
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      66 8
      دخترم امروز توی امتحان حضوری شرکت نکرد چون بندرعباس وضعیت قرمزه حالا تکلیف امتحانش چی میشه
      • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        7 5
        خب رد شده دیگه. چه کاریه.میرفت امتحانشو میداد
      • ،،،، IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        3 2
        متاسفانه نمره آن درس صفر منظور خواهد شد
    • زهرا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      98 4
      وقتی نصف ما دانش آموز ها فوت کردیم بقرآن نمیذاریم یه شب راحت سرتونو رو بالشت بذارید. هرگز شمارو نمیبخشیم. فکر کردید ما نهمی ها و دوازدهمیا آینده و آرزو نداریم؟ اگه ما شما رو ببخشیم هم خدا از شما نمیگذره.
    • ندا بیاتی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      71 4
      این حرف ها و نظراتی که میدین هیچ کدومشون برای شهر ما که در خوزستان هست اجرایی نیست در کلاس هامون یک کولر هست که روشن میکنن و جایی برای تهویه وجود ندارد متاسفم با این تصمیم‌هاتون فقط دنبال حاشیه هستید
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      103 5
      به این نتیجه رسیدبم که وزارت بهداشت و ستاد کرونا الکیه اموزش و پرورش کار خودش رو کرد
    • نهم IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      77 4
      ماترسمون از بچه ها نیست از مدرسس مدرسمون خیلی کثیف و قدیمیه مطمئن باشید از مدرسه میگییریم ن از دانش آموزا اونوقت شما باید مسئولیت قبول کنید.
    • علی صداقت IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      33 4
      بچه من ۱ ساعت باید مسیر بره تا به مدرسه برای امتحانش برسه ما که ۱ سال از تاکسی استفاده نکردیم الان مجبوریم سوار شیم چرا با بچه های مردم لج میکنین لطفا امتحانات رو غیر حضوریی کنید حداقل برای نهم ها.. اوضاع رو سریع خوب جلوه دادین برای برگزاری امتحانات واقعااا متاسفم
    • والدین IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      63 3
      این وزیر خیر ندیده که این قدر به فکر پایه نهم و دوازدهم بود تا حالا خواب بوده این که میخواست اجباری کنه امتحانات رو حداقل در هر هفته ی کلاس ی ساعته حضوری میزاشتن که یاد بگیرن ۱۰ نفری میومدن بعد هم کلاس بعدی نه حالا که سال تموم شده همه رو یک جا جمع کنه فقط به خدا واگزارتون میکنیم
    • مادر IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      36 2
      افای نحترم باید بچهای من با اتوبوس برن مدرسه بیان مسیر دور به والله باید باید با اتوبوس بره اینو چیکار کنیم مگه فقط دغدغه ما تو کلاسه نه راهشم بیشتر برا مهمه اینو بفهمید لطفااا
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      42 10
      ترو خدا ی ده تای دیگه بازرس بزارید رو سرشون یوقت تقلب نکنن
      • علیرضا IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        21 1
        🤣🤣🤣🤣
    • یه بنده خدا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      51 6
      خدا شمارو رو از زمین برداره الهی
    • امیر IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      36 6
      وزیران ایران کلاس ما تهویه نداره آخه ما حضوری درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم خداوند الهی ظالمان را در دهانه آتش بیندازد از جمله شماهارو آقا ما آموزشمون که مهم تر بوده به دلیل کرونا غیر حضوری بود ولی امتحان که کم اهمیت تره حضوری من چیزی از درس بلد نیستم هر غلطی میخاین بکنید بکنید که ماهم خدارا داریم
    • ناشناس IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      26 2
      حداقل یه طرح ترافیک آزاد کنید که والدین بچه هاشون با ماشین خودشون به مدرسه ببرند
    • دانش آموز IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      37 4
      آقای فرهادی میگه در هر کلاس دو یا نهایتاً سه نفر اما در مدرسه ما در هر کلاس 20 علا 25 نفر هستیم و جمعیت کل دانش آموزان پایه نهم مدرسه ما 200 نفر هستش واقعاً که دارید مزخرف می گیرد واقعاً مطمئن باشید طولی نمی کشه که کرونا از این فرصت استفاده می کنه و همه‌ی خانواده ها را داغدار می کنید .☠️☠️☠️☠️☠️☠
    • AE ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      33 4
      سلامتی بچه هامون براشون مهم نیست که، ی حرفی می زنن تمام استانها گفتن تعداد حوزه های امتحانی با پروتکل ها منافات داره. پارسال هم تو مدرسه پسرانه توی یک کلاس پنج نفر گرفتند. باقی امتحان هاشون رو ندادن، خوشحالن برا خودشون ک ما برگزار کردیم و اتفاقی نیفتاد
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      33 1
      کاشکی بچه های خودتون هم امتحان نهایی داشت تا نگرانی ما رامیفهمیدید خدا به همه بچه ها رحم کنه بعد امتحانها دوباره اوضاع کرونا سیاه میشه 😔
    • مادر دانش آموز IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      34 4
      سلام بااینکه میدونم به حرفای ما گوش نمی کنید ولی باز هم میگم .لطفا امتحانات حضوری نهایی را به تعویق بیندازید .تعوی تعویق تعویق
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      26 2
      اینایی که میفرمایید رو قلم و کاغذو ب سخن خوب میاد اصل احراشه که از غیرممکنم غیرممکن تره
    • AE ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      40 1
      ما که همش استرس واظطراب داریم چطور بریم سر جلسه امتحان ما که از فضای مجازی هیچی یاد نگرفتیم
    • نهمی سرگردان IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      32 2
      فاتحه 😂🥺
    • Rmznif IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      41 2
      تکلیف ماهایی ک جمعیتمون زیاده و بهمون گفتن تو هر کلاس ۷ ۸ مفر بشینن و کلاسامونم تهویه نداره چیه!!!!!؟؟چرا گفتین اونایی ک کرونا دارن باید برن تو یه اتاق دیگه و اونایی ک مشکوک ب کرونان تو یه اتاق دیگ؟توجهتون به اینده های کشور همینقدره؟؟مردشورتونو ببرن.باشه؟؟
    • یه دوازدهمی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      54 3
      واقعاا براتون متاسفم ۴تا الی۵ دانش اموز؟؟ ما که ۴۰تاییم میخوان تو یه نمازخونه کوچیک بنشونن امتحان بدیم چی؟؟واقعا شما چجوری میتونید اون همه دانش اموزیو که تو خیابون با هم خوش و بش میکنن تا برسن به مدرسه یا اونایی که با سرویسی که حداقل ۵تا دانش اموز داخلشه کنترل کنین؟؟؟واقعا درکم خوب چیزیه!!!!!!!
      • زهرا IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        31 9
        الهی خدا ریشتون رو بکنه
      • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        19 2
        خوشبحالتون شما چل تاین مامدرسمون ۴تا نهمیم و هر کلاس۳۲ نفر داره واقعا نمی دونم مارو کجا میخوان بزارن تو مدرسه فقط۱۰تا کلاس داریم
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      40 0
      توی مدرسه ما فقط ۱۵۰ تا دانش آموز نهمی هست، اونوقت چطور میگن توی هر مدرسه۳۰ دانش آموز؟
      • یک نهمی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        3 2
        خوبه حالا مدرسه شما کمه برای ما هشت تا کلاس نهمی هستش
    • مژده هدایت پور IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      41 5
      این مسولین فقط ماسک رو میبینن بقیه ماجرا و رفت و آمد و برخورد دانش اموزان با هم و اینکه در جلسه از استرس ماسک خودشون میارن پایین رو نمیبینن خصوصا کلاس های نهم که هنوز سنشون به این موارد برای رعایت کردن نمیرسه ..چقد دیگه بگیم امسال رو حمایت کنید از مردم خسته شدیم با شما
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      19 6
      بر شرفتون.....تعویققققققق
    • ناشناس IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      41 4
      میدونین چرا امتحانات نهایی جابجانکردن؟؟ چون کنکور ارشد وغیره سن بالاتر18 سال داشتند که اگر کنکورشان جابجا نمی شد خیلیا ناراضی میشدن و در انتخابات شرکت نمیکردن.اما ما اغلب زیر18سال هستیم که نارضایتی ما هیچ تاثیری در انتخابات ندارد.
      • محمد GB ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        20 5
        والدین ناراضی رو هم در نظر بگیرید
    • من یک نهمی هستم IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      32 4
      با عرض سلام و خسته نباشید ببخشید اگر امکانش هسته امتحان هارو آنلاین کنید چون ما هیچی یاد نگرفتیم و یه چیز مهم تر جون ما هم در خطر هسته شما به جای اینکه بیاد فک بزنید یه خرده فکر کنید آخه ماهم آدم هستیم بعدش هم اگر قرار امتحان حضوری باشه باید تمام پایه حضوری باشه و اگر هم آنلاین باید تمام پایه ها آن
      • سما AE ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        2 6
        دوست عزیز شما درس نخوندی دیگه پای بقیه پایه ها رو وسط نکش 😐 شمایی که نهمی هستی قرار امسال انتخاب رشته کنی رو با مایی که پایه هشتم هستیم مقایسه نکن .
    • فاطمه IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      19 3
      تکلیف ماک تویه مدرسه پوکیده امتحان میدیم چیه؟؟خاک توسرتون کنم ایشالاکرونابگیرید بمیرید
    • . IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      22 3
      واقعا ک این چ وضعیه توکشور من الان خودم توبیمارستانم کلاس نهمم هسم مجبورم سال نهمو دوباربخونم اسمش راحته ولی دردش خیلیه دانش اموزارو میبرین بدبخت کنین
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      19 6
      هنوزم دیر نشده لطفا مجازی کنید
      • دوزادهمی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        3 0
        لطفا امتحانات فنی حرفه ای را غیر حضوری کنید عاجزانه خواهش دارم ازتون تا پارسال غیر حضوری بود امسال فقط حضوری شده و مانهایی نیستیم چرا باید حضوری امتحان بدیم
    • محمد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      16 2
      الان ما ۲۵نفر با ون باید ۲۰کیلومتر بریم و ۲۰کیلومتر برگریم اگر یه نفر کرونا داشته باشع یعنی بقیه نمیگیرن؟؟؟؟؟؟
    • بیچاره IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      21 2
      آقای وزیر بهداشت خودتون نزنید به بی تو جهی در شیراز تو مدارس 150 تا 180 نفر جا دادن دستتون درد نکنه از همه تلاش بیهوده هر چی میگیم تو فصای باز قبول نمی کنن شما را سبردم به خدای عادل بچه داری خواهید دید
    • ناشناس IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      23 4
      من توی یه شهر عقب افتاده زندگی می‌کنم که اصلا پروتکل ها رعایت نمیشه اصلا زر نزنید 😒
    • نهمی بدبخت IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      13 1
      خیلی متاسفم شما بیاید مدرسه مارو ببینید اون موقعه برای همه نهمی هارو غیر حضوری میکنید با اونکه مدرسه ما بزرگ کلاس های زیادی دارع ولی خوب شرایط مناسبی برای پروتکل های بهداشتی را نمی تونن انجام بدن
    • نهممم IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      13 2
      لطفاً ازتون خاهششششششش میکنم اگه ما اهمیت داریم برای شما ک‌نداریم لطفا لغو کند امتحان های. حضوری رو
    • ناشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      14 1
      لجباز نشا نه بی ایما نی است
    • نا شناس IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      10 1
      حداقل حالا که مرغ یه پا داره حرف خودتون که می گید تو مدارس 40 نفر اجرا کنید به خدا آه مادر می گیره شما را
    • ستايش عزیزی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 31
      به نظر من اگه آدم حواسش باشه با کسی دست نده ونه ماسک بده پایین ونه با کسی حرف نزنیم هیچیمون نمیشه پارسال نهمی رفتن دادن هیچ کس هیچ چیزش نشد تازه به جای ترس حواستون رو جمع کنید
      • مجتبی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        6 11
        پارسال کدوم نهمی رفتن!
      • ناشناس IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        4 3
        دقیقا 👏👏
      • نهم IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
        0 0
        لطفا توشیرین کاری نکن که مابدختیم توازخوشی داری میگی
    • ناشناس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      20 2
      ینی وااااقعا متاسفم واستون دارین با جان دانش اموزای وطنتون بازی میکنین .. ببین کرونا اگه بخوای بین دو نفر هزار مترم بزاری اگه بخواد اون نفرو میگیره باور کن اون نفر کرونا هم میگیره .. فک کردین با دو متر گذاشتن چیزی حل میشه ؟؟؟؟؟ هااان ؟ اصلاااا به فکر مردم نیستید ،، فقط یک حرف واقعا متاسفم واستون
    • مریم زارع IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      21 4
      چقدر نفهمید چرا حرف حالیتون نمیشه حداقل موکولش کنید یک ماه دیگه
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      18 2
      حوزه ما دوازدهمی ها فقط صد و بیست دانش آموز هست که باید امتحان بدهند چطور پروتکل رعایت بشه واز خانه تا حوزه بیست دقیقه داخل اتوبوس باید بشینیم به نظر شما کرونا امان میدهد فقط جان ما بی‌ارزش است
    • ستايش عزیزی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 26
      منم مثل بعضی از شما ها نهم هستم ولی مامانم میگه با کسی حرف نزنی ودست ندی و ماسک رو صورت جابه جا نشه ودست به جایی نزنی هیچ بلایی سرت نمیاد تازه درس از حضوری سیستم بدن رو بدتر ضعیف میکنه
    • مادر IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      16 0
      مسوءلیت جون بچه ها باشماست آقای وزیر چه تضمینی می کنید من امروز رفتم حوزه ی دخترم یک سالن آمفی تاتر(تقریبا 70یا 80متر) مدرسه 36 تاصندلی چیده شده بود برای آزمون البته 4تا هواکش و2تا کولر ولی بازم تعداد زیاده رسما باجون بچه ها بازی کردین
    • ه IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      14 1
      والا ما رو به ۱۵ نفر تقسیم کردند و هر ۱۵ نفرمون رو توی نماز خانه بدون هیچ تهویه ای گزاشتن .😡😠
    • دانش آموز IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      22 1
      واقعا متاسفم براتون ما مجازی درس خوندیم یا بهتره بگم پی دی اف باز کردیم بعد بریم امتحان هارو حظوری بدیم هنوزم دیر نشده تا فردا وقت هس اگه واقعا جون ما دانش آموز های بی گناه واستون مهمه ی کاری واسه ما بکنید اگه ما ناقل باشیم بریم خونه جون کول خانواده مون در خطر هستش
    • مهدی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      17 1
      نظر من این که امتحان ها غیر حضوری باشد چون اگر حضوری باشد اگر مدیرمون کرونا داشته باشه همه دانش آموزان مبتلا به کرونا میشوند نهم و دوازدهم مگه انسان نیستن یکم رحم کنین من خودم میترسم نمی‌رم به امتحان ها ترو خدا.
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      18 3
      غیر حضوری نکیند، فقط یک ماه عقب تر بندازید تا اوضاع بهتر بشه و بچه ها کمی فرصت مطالعه بیشتر داشته باشن، خواهش می کنم آنقدر به نفع مافیای کنکور کار نکنید، اینجا شاید قصر در برین ولی اون دنیا براتون بد تموم میشه.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      18 1
      جناب وزیر چی را می‌خواهید به اثبات برسونید کشتن بچه های ما که با خون جگر بزرگشون کردیم اگه راست میگید فرزند خودتون را با اتوبوس یا تاکسی بمدت امتحانات بفرستید سر جلسه امتحان تا خیال ما هم راحت بشه 10
    • فاطمه IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      15 0
      با این کاراتون فقط باید به شما رائ داد که انقد نگران ما هستید بشینید تا از این به بعد ماام به یک یک تون رائ بدیم نه به امتحان حضوری شرمنده ما نشیدم عروسک خیمه شبازی شما که هر بلایی که خواستین سرمون بیارید 😡😡
    • نهمی RO ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      13 2
      خدا لعنتتون کنه تو مدرسه ما سه تا کلاس نهم هست ما چکار کنیم 😑
      • عاطفه IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
        0 0
        تومدرسه ما۶تانهمی هست فاصله هم رعایت نشده کلاس کوچیکه ی مدرسه ۱۵تادانش اموزداره حسابتوکن ببین بقیه کلاسهاچندنفرن خدابرباعث وبانیش لعنت کنه
      • عاطفه IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
        0 0
        تومدرسه ما۶تانهمی هست فاصله هم رعایت نشده کلاس کوچیکه ی مدرسه ۱۵تادانش اموزداره حسابتوکن ببین بقیه کلاسهاچندنفرن خدابرباعث وبانیش لعنت کنه
    • فرزاد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      20 0
      دوستان مرغ فقط یه پا داره. هرچه شما جلز و ولز کنید اینا بیشتر توهم بزرگ بودن می‌کنن. این همه تناقض در کار این ستاد به اصطلاح مقاله با کرونا عجیییییییییبه؟!
    • مبین IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      11 0
      واقعا کارتون زشته نمیگین ادممم مریض میشه اون موقع شما میخوایین کردن بگیرین
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      16 0
      انصاف داشته باشید توروخدا اگه بچه های خودتونم بود میفرستادینش مدرسه
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      16 1
      اگه بچه های خودتونم بودن این تصمیم رو میگرفتین؟؟؟
    • دُنی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      25 1
      خدا لعنتشون کنه که امتحانارو حضوری کردن آقا انصافتون کجا رفته. آموزش غیر حضوری وامتحان حضوری ما الان سه شنبه امتحان دینی داریم فقط دو درس خوندیم🖐️🤕خیلی گنگه
    • امیر IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      17 1
      خدا برای گناه کارش نسازه ای چه وضشه آیندمان خراب کردند که هیچ میخان بکوشنمان خدایا خودت ای ظالما رو نابود کن #نه به امتحان حضوری
    • امیر IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      13 2
      شما این کارهارو موقع درس دادن هم میتونیستید انجام بدهید خیلی متاسفم براتون
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      20 1
      آقا اونایی کع با سرویس میرن مدرسه باید چکار کنن ۲۲ نفر توی یک مینی بوس میشینن .شما فقط میگین تهویه فاصله دومتر . پچه های مدرسه ما همه برگه سفید تحویل میدن
    • ناشناس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      14 2
      شما که حضوری میگیرن لطفاً حداقل کتاب های راحت رو مجازی بگیرین تا کرونا هم زیاد نشه و جونمون در خطر نباشه
    • ناشناس IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      10 5
      لطفاً کتاب های سخت رو فقط حضوری بگیرید راحت ها رو مجازی
    • گندم IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      13 2
      تو حوزه امتحانی ما حداقل ۳ مدرسه رشته انسانی هست تنها فاصله اینه که بقل دستی نداریم و تهویه😂داریم اما تو راهرو هست که اتاق معلم ها اونجاست میمردین مینداختین عقب
    • ماردین IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      31 2
      ببینم شما چتون به والله هیچ پروکتول بهداشتی رعایت نمیشه شما دارید با جان بچه های مردم بازی میکنید دیگه چه انتظاری باید داشته باشیم
    • ناشناس IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      14 2
      آقای فرهادی چرا از زیر بار مسولیت شانه خالی میکنید آخه کجا دیدید رعایت بشه اینحرفا الان مدرسه ما حدود 120 دانش آموز نهمی داره و7 کلاس وی سالن کوچک هست واقعا چطور میشه ومدرسه سیستم تهویه مناسب نداره چرا نمیخواین قبول کنید چی گیرتون میاد؟ چرا پشت بچه ها نیستین چرا فکر آخرت نیستین آه اینهمه پشت سرتونه
    • محمد RO ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      14 1
      میخوان وضعیت قرمز بشه تا روی انتخابات تاثیر بزاره
    • 3120 IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 1
      متاسفم براتون اصلا درک ندارین الان من یکی از دوستام کرونا گرفته
    • امان IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      11 1
      چرا منطقی نیستید ویروس این حرفها را ندارد هیچ پزشکی موافق نیست اگر اتفاقی بیفتد همه شما به عنوان مسول دربرابر خدا وسپس در قوه قضا ییه باید جواب گو باشید ۱۰
    • ناشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      11 1
      مزخرفه!!!شما خودتون دارین بین بچها تبعیض قاعل میشین بعد خواستار عدالتین در طول سال معلما هیچی یاد دانش اموزا ندادن از دست این نظام اموزش و پرورش که داره از چیزی حرف میزنه که تو خود اون اداره حتی یه ارزن هم برای بچه های مردم ارزش قاعل نیستن حالا خودتون بگین این مزخرفه یا نه ۰ 😐
      • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        5 1
        قاعل=قائل
    • موسوی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 2
      دانش اموزان بایدبا وسایل عمومی به مدرسه بروند واین نوجوانان رعایت پروتکلهای بهداشتی انها کم است وپدر ومادرها هم به زور یک سال ونیم است درخانه نگه داشتند با این امتحانات حضوری باید بایند در فضای عمومی وباعث مبتلا شدن خود وانتقال به خانواده های خود بشند
    • حسن IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      13 2
      مافیای کنکور به اینا فشار میاره که امتحانات را باید در هر شرایطی برگزار کنید. اگه برنامه موسسات کنکور به هم بریزه، کلی ضرر میکنن. دستهای پنهانی در کار است.
      • مم۹ IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
        0 0
        واقعا همه برنامه هاشون خراب میشه
    • Donya IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 1
      تاسف همین:/
      • عبدالهی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        6 1
        واقعا متاسفم براتون شما با جون بچه ها بازی میکنید یعنی واقعا نمره بیشتر از جون ماست واقعا که😔😔😔😔😔۱۱
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      12 1
      میکشین مارو از اخر ⁦☹️⁩🤚
    • دوازدهمی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 1
      با این کاراتون فقط دارید مارو بدبخت میکنید واقعا متاسفم ک این چیزا افتاده دسه شما و شما بدونه درک و فکر عمل میکنید!!!
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 1
      لعنت بر هر چی ادم دروغگوئه.مدرسه ای که ۳۰۰ تا کلاس نهمی داره چطور میتونه فاصله ۲متری رو رعایت کنه
    • مرضیه IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 2
      خدا ازتون نگذره خدا لعنتتون کنه مدرسه جای خود که از خودتون زیاد حرف می‌زنید بیرون مدرسه به شما مربوط نیست بچه با مترو میاد با اتوبوس میاد مریض بشه به قول وزیر اشغال هزینه کفن دفن آموزش وپرورش میده خدا ازتون نگذره پولتون بذارین تو جیبتون موقع ثبت نام گدایی نکنید آشغالها حرف خودتون به کرسی نشوندین
    • نهمی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 2
      خدا لعنتتون کنه
    • س IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 1
      یه چند تا امتحان بگذره بعضی دانش آموزا میگیرن بعدش مجازی میشه
    • س IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      یه چند تا امتحان بگذره بعضی دانش آموزا میگیرن بعدش مجازی میشه
    • نهمی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 0
      مدرسه ما ۲۴۰ تا دانش آموز داره دو شیفت کردن امتحان رو یعنی هر نوبت ۱۲۰ نفر موندم که چطوری تو هر کلاس چهار پنج نفر جابدهند؟ ما:😐😱 کرونا:👻👹
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 0
      یک دانش آموز مسیر خونه تا مدرسه رو بخواد با تاکسی یا مترو بره چی
    • حامد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      سلام من نگران دختر پسرم هستم که باید حضوری امتحان بدن .شما میکین که باید امتحان حضوری بدن اصلان فکر بعد امتحان رو کردید که اگر کرونا گرفتن باد چی کار کنیم .
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 0
      من پسرم چیزیش بشه اول اون مدرسه رو بعد آموزش و پرورش رو سرشون خراب میکنم.. بچه های خودتون هم بودن همین کارو می‌کردید
    • رضا IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      به نظر من اگه برا یکی از دانش آموزان مشکلی پیش بیاد ستاد کرونا بخصوص شخص وزیر باید به عنوان قاتل و شخصی که قتل عمد انجام داده به دار آویخته بشن تا آنقدر اصرار بر امتحان حضوری نکنن
    • رضا IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      به نظر من اگه برا یکی از دانش آموزان مشکلی پیش بیاد ستاد کرونا بخصوص شخص وزیر باید به عنوان قاتل و شخصی که قتل عمد انجام داده به دار آویخته بشن تا آنقدر اصرار بر امتحان حضوری نکنن
    • فاطمه IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 0
      خیلی معلومه از جون مردم کشورتون سیر شدین اگه خسته شدین بگین خجالت نکشید ما با سر از این زندونی میریم تا 1سال پیش باعث افتخارم بود که یه ایرانیم ولی الان باعث تاسفمه که ایرانیم آخه اگه بچه خودتونم 12یا9بود امتحانا رو حضوری مکردبن معلومه که نه الان همتون بچه هاتون تو همه پایه هستن جز 9ودوازدهم.
    • زهرا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 2
      من هیچ وقت به شما التماس نمیکنم هر کاری دوس دارین بکنین حضوری یا غیر حضوری شما وزیر مثلا محترم از این که مردم به شما التماس کنن، لذت میبرین
    • RO ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 0
      خدا لعنتتون کنه ایشالله ک مارو به کشتن میدید
    • حسین غفاری IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 0
      اینهمه مردم پیام دادن اینهمه امضا جمع شد ،هیچ کجا حساب نشد اخه چقدر باید بگن چرا کسی گوش نمیده مگه میشه بچه 15 روز بره امتحان بده انهم بدون تست کرونا ،بعد هیچ مشکلی پیش نیاد ،اینها برمیگردن خونه اعضای خانواده را در گیر میکنن ،واقا این مافیای کنکور چقدر نفوذ داره که میتونه سرمایه های یک مملکت را نا
    • ز.ل IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      باشه ما بچه های 2 ساله رو این حرفاتون حساب میکنیم مخصوصا در شهرستانها
    • یه دانش آموز بدبخت RO ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      10 0
      ما تو هر کلاس ۱۵ نفر هستیم آخه من میخوام بدونم چطوری ما کرنا نمیگیریم😑
    • نهمی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 0
      چرا نسبت به جون بچه های مردم بی تفاوتین مگه خودتون بچه ندارین ، یکم هم ما دانش آموزارو درک کنید بخدا دیوونه شدیم از استرس.و اینکه اینو بدونید که اگه خدایی نکرده یک تارمو از سر کسی کم بشه شما قاتل محسوب میشین.پس لطفا یا امتحانارو به تعویق بندازید یا مجازیش کنید.
    • کارگر IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 0
      دانش آموزی خدای ناکرده مبتلا و فوت شود فقط حوزه امتحانی تعطیل میشود.اخر چقدر مسئولان لایق در این کشورداریم
    • طاها IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 1
      واقعاً به تعویق بیوفده بهتره حداقل یکم بخونیم بندازید عقب لطفا
    • CA ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      11 0
      آقا جان لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا تمومش کنید.... انصافتون کجاست؟!! تو همین عکسم پروتوکل بهداشتی رعایت نشده🤦‍♂️😑 آقا یک ماه عقب افتادن در مقابل جون 2 میلیون دانش آموز و خانواده هاشون به هیچ جا بر نمیخوره... واقعا نیتتون اینه که تقلبی صورت نگیره؟!
    • رضوان IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      شما فقط پروتکل ها رو برای مدرسه ها برقرار کردید که اون هم جای بحث داره ولی من که از روستا میام و باید با ماشین های مختلف هر روز به شهرستان برم ، یا باید از بازار هم رد بشم خیلی بیشتر در معرض کرونا هستم در صورتی که شماها فقط به مدارس فکر میکنید و به فکر مسیرش و چیزای دیگه اش نیستید
    • گندم IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 1
      شما از همونایی هستین که همیشه مدرسه میگفت ناخون کوتاه کنید میان میبینن و ۱۲ سال نیومدین ولی همیشه از ترس ناخون نداشتیم تو درستامون الان هم مطمئنم مدرسه ما که حداقل ۳۰۰ نفر دانش آموز داره نخواهید اومد این پیام و فقط و فقط برای دوستان نهمی و دوازدهمی می زارم تو رو به خدا خانواده ها رو داغ دار نکنید
    • مادر نهمی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 0
      وقتی میگید نهم و دوازهم مهمه و باید حضوری امتحان بدن خب از همون اول نهم و دوازهم رو حضوری تدریس می دادید چقدر از تدریس های خودتون مطمئنید که امتحانا رو حضوری کردید خیلی خوب درس دادید که ما یاد بگیریم
    • رضا IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 1
      حتی اگه یک دانش آموز هم بمیره تقصیرش گردن مسئولین هست لطفاً حضوری کنید اگه جان دانش آموزان براتون مهم نیست
    • مادر IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 1
      چرا عاقل کند کاری که تو کاره خودش بمونه ما کا صد دفعه گفتیم امتحان حضوری نباشه ی دانش آموز کرونا داشته باشه خودشم ندونه همه را به کشتن میده وا گذارت ن به خدا
    • Mobina IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 1
      بخدا همش دروغه ک میگن رعایت میکنن و فاصله دو متری خداشاهده من رفتم مدرسه کلی دانش اموز همه تو یه سالن بودن با فاصله کمتر از یه متر بخدا انصاف نیس خدا ازتون نگذره چرا به فکر ماها نیستین
    • محمد IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      اخه چیزی مگه بلدن بیان امتحان بدن برگه سفید میدید برگه سفید پس می‌گیرید بچه من بمیره کی میخواد جواب ۱۶ سال زحمت تو شرایطی که ساختین بده
    • مادر IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      با این کاراتون مرگه دسته جمعی راه می ندازین متاسفم برای خودم که باید یکی مثله شما برای ما تعیین تکلیف کنن بچه من بیماری زمینه ای داره تکلیف بچه‌ای مریض چی میشه خدا خیرتون نده اگه بلایی به سر بچه من اومد نفزینتون میکنم نفرینه کله ایران دنباله شماها هست
    • س IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      آخه چه چيزي مهم تر از سلامتي و جان بچه هاس. رشته تحصيلي خيلي مهمه؟ حالا اصلا پرفسور هم بشن ميخوان چكار كنن بعداً. هنوز يه روز مونده لطفا تجديد نظر كنيد. من يك هفته اس از فكر خوابم نميبره. چطوري ميشه بچه ها رو دور از هم نگه داشت وقتي يكساله همديگه رو نديدن. تصميماتتون خيلي ناشيانه و غيرمسولانه اس.
    • مادر IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      واقعا جای تاسف داره .بچه های مارو میکشونن برای امتحان حضوری.اصلا چیزی هم از درسها حذف نکردن .دانش آموزی که غیر حضوری درس خونده چطور انتظار حضوری دارید
    • فرحانی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      من دانش اموز دوازدهم تجربی هستم ما از شهرمون حتی یک نفر هم حضور پیدا نمیکنه تو جلسه یه شهرو ک نمیتونین بندازین وظیفتونه مجازی کنین
    • نهمی بدبخت IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 0
      خیلی بی منطق هستید خدایی اصلأ فکر دانش آموزان رو نمی کنید متاسفم براتون 😒😒😒
    • ناشناس IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      ما حضوری درس نخوندیم ک حضوری امتحان بدیم چقد تفهمین خو بفهمین اگ بچه های خودتون بود همین کلگارو میکردین واقعا براتون متاسف شمایی ک ادعا میکنید پرتکل هارا رعایت کنیم 😒
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      امار مرگ بر اثر کرونا هنوز سه رقمیه چه لزومی هس محصلین رو فرستاد حضوری امتحان بدهند،اشتباه پشت اشتباه مملکت صاحب نداره
    • ساحل IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 0
      برید اعتراض کنید یا بچه هاتون اصلا نفرستید
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      مدرسه ما ۱۵۰نفر کلاس نهمی دارن و ۱۲ ام حدکد ۶۰ نفر هر کلاس گفتن ۱۰ نفر چون مراقب کم دارن اوتوقت چجوری میگن هر کلاس ۵ نفر
    • دوازدهمی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      ما آخر میمیریم خلاص
    • روشن IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 0
      ما نمی‌خواهیم مدرسه ها حضوری باشه ما حضوری یا نگرفتیم که حضوری امتحان بدیم.از بین این همه دانش آموزانی که به مدرسه می‌روند حداقل10تازه کمم گفتم مریص می‌شوند.. خداناخواسته بلایی سرمون بیاد شما آیا پاسخگو میشوید؟؟؟
    • مهدی طالبی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 0
      حضوری مدرسه رفتن درسته ولی نه با وجود بیماری ما تو بیماری نمیتونیم بریم حتی اگر ده سالم امتحانتمون رو ندیم حضوری نمیریم دانش آموزا بیاید همکاری کنن همه باهم نرن سر امتحان حضوری اونوقت مجبورند که امتحانات رو مجازی کنن امتحان حضوری یعنی استقبال کردن از موج پنجم و ششم ویروس .ما حضوری امتحان نمیدیم
    • زهرا IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 0
      نه به امتحانات حضوری
    • نورسا IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 0
      ماشالله واقعا ماشاالله با این مسئولین...اینجوری خاک بر سر ها موج پنجم میاد که😉
    • مهدی طالبی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 1
      واقعا دانش آموزا گوش کنید به حرف من حکم عقل چی میگه ؟؟ یعنی چی ما بریم بشینیم نزدیک کسی که کرونا داره ؟ استرس کنار کرونایی نشستن اصلا نمیزاره ما به امتحان فکر کنیم . دانش آموزا شعار :(نه به امتحان حضوری )رو همه جا پخش کنید . یا امتحان مجازی یا امتحان نمیدیم
    • وایاس IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      1 18
      سلام خدمت شما وزیر محترم،ما شما راهم درک میکنیم ،اما آن شالله که اتفاقی برای دانش آموزان خوب نیفتد،این وضعیت فقط برای کشور ما نیس برای کل جهان هست در کل باید رعایت کرد دانش آموزان رو الان بگید برویم بیرون گردش یا رستوران یا مهمانی به سرعت حاضر می‌شوند اما سخن از علم و امتحان که میاد یاد کرونا،میفتن
      • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        7 0
        شما الان مطمعن هستید همه اینگونه هستند ؟؟؟؟؟؟ خودتون رو مثل دیگران نبینید خیلی انسان هست ک توی این دو سال ب هیچ عنوان ن گردش رفته ن رستوران پس گناه مردم رو نشورید
    • بی اعصاب IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 0
      خدا خیرتون نده همه سالم ب غیر از نهمی ها و دوازدهمی چرا مانهمی ها باید حضوری باشیم خدا غیرتوندنده
    • فاطمه براتی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      12 0
      دولت ما هیچوقت خوب نبود.نمیدونم چجوری اسم خودشونو میذارن ستاد مبارزه با کرونا و یا وزارت بهداشت. شماها واقعا دارین کاری میکنید که کرونا کم بشه یا زیاد؟ لیاقتتون این اسما نیست.لیاقتتون《ستاد گسترش کرونا》و 《وزیر آلودگی》هستش. متاسفم برای این کشور عقب مونده که به هییچ دردی نمیخوره مسئولان بی سوادش
      • علیرضا قربانی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        2 4
        بی سواد تویی که چون توی یک سال پیاپی هیچی نخوندی دلت میخواد مفت نمره بگیری و وضعیت کرونا رو بهانه کردی!🤦‍♂️
    • ناشناس IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      #مسئول_بی_مسئولیت #نه_به_امتحان_حضوری
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      حداقل امتحانارو ب تعویق بندازید
    • ناشناس IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 7
      بچه ها درسته تو این شرایط نمیشه امتحان داد و امتحان دادن حضوری مثل این میمونه که شیش ماه بازی تفنگی کنی بعد بفرستنت جنگ اما خب این تصمیم گرفته شده و عوض نمیشه پس بجای اینکه شرایط رو با خودمون وقف بدیم بهتره که خودمونو با شرایط موقف بدیم
      • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        3 0
        آخرش چی شد؟فهمیدی خودت وفق منظورته؟دومی چی تو نصیحت نکن😂
    • مهدی عظیمی ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      با سلام خیلی ببخشید پس چرا تو مدرسه ما ۱۰، ۱۱ نفر تو هر کلاس هستن ؟؟؟!!!!
    • امیر IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 13
      بچه های نهم و دوازدهم الان بجای اینکه اینجا بیان کامنت بزارن باید برن درساشونو بخونن ها برید دیگه 😏😒
      • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        4 0
        حتمن نه نهمی ن دوازدهم ک همچین نظری گذاشتی
      • ۰۰۰ IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        5 1
        عزیزم شمایی ک الان داری این رو میگی لش کردی توی رخت خوابت راحت زیر پتو امتحانت تو میدی کتابتم واز ی نیش خندم ب ما میزنی تو دلتم قند آب میشه فکر ما هم هستی ؟؟ اگه راست میگی برو بگو من می خوام حضوری امتحان بدم ببینم جرعت همچین کاری و داری ؟؟؟
      • ... IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        6 0
        مسئله مگه فقط درسه ما الان تو همین امتحانات مجازیم نمره که میشه تقلب کرد، نمره ۶ و ۵ هم داریم اونی که بخواد بخونه میخونه و اونی که نخواد نمیخونه حالا فوق فوقش یه نفر که قرار بوده ۱۹ بشه، ۲۰ میشه تازه اگه ما انقدر مهم بودیم کلاس‌ها و هم حضوری میکردن دیگه که حداقل یاد بگیریم
    • مادرنگران IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 1
      اگه بچه ای هیچ علامتی نداشته باشه میخواین ازکجابفهمین گناهش گردنتونه ماکه راضی نیستیم حق ناسه
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 1
      واقعا ننگ بر شما ما خود کلاسمون سی و سه نفر هست و در مدرسمون چهار تا کلاس پایه نهم وجود داره بعدش چجوری در یک مدرسه حداقل سی دانش آموز باید حضور داشته باشه؟ بابا تو رو خدا بس کنید این مزخرفاتونو فقط بلدید شعار بدید که جان دانش آموزان برای ما در اولویت هست پس کجا چرا من نمی بینم ؟؟!!!!!!!!.
    • ش IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      13 1
      مدرسه ای که ما توش درس میخونیم مایع دستشویی هم نمیزارن آب هم که همیشه قطعه بعد می‌خواین با رعایت پروتکلهای بهداشتی! بریم امتحان بدیم؟ برید اول به فکر امکانات مدرسه ایتون باشید بعد به فکر تقلب
    • یک دوازدهمی معترض IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      اگر می ترسید که ما دوازدهیمی ها تقلب کنیم خوب میتونید شرط معدل رو از کنکور بردارید و امتحانات رو مجازی کنید این پیشنهاد خوبه و اینکه برای دولت ایران متاسفم فکر می کنید کشور خوبی هستید ولی نیستید این جوان ها براتون اصلا مهم نیستن ماهستیم که آینده ایران رو میسازیم نه آقا زاده ها که خارج درس میخونن
    • .... IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 10
      واقعا ممنون از حضوری کردنتان حق خیلی از دانش آموزان ضایع میشه بااین وضع مجازی بچه های تنبل کلاس نمره کامل میگیرند و استرس مجازی زیاده...حضوری با حفظ پروتکل های بهداشتی عالیه سایرین که اعتراض دارند مگه مادر پدرا نمبرن سرکار؟خودتون مطمعنا بیرون میرین بهونه الکی نیارین
      • AE ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        10 0
        به عنوان جوان این کشور هیچ وقت اینقدر احساس بی ارزشی نکرده بودم... حتی تصور این قضیه براتون مشکله که چه فشاری گذاشتین رو دوش ما... این سیستم اموزش چه فایده ای داره؟ من بیام درسای دبیرستانو از شما بپرسم یادته؟ به خاطر چهار تا جمله که همه باید حفظ کنن یه سال بعدم یادشون میره ببین دارین چه کار میکنین
    • جواد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 1
      حضوری نکنید من هیچی بلد نیستم همه رو میفتم
    • نسترن IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 1
      تعویق کنکور سراسری لطفا امسال خیلی ب ما ها ظلم شد
    • ناشناس IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      13 0
      بچه ها اینا می خوان با زور از مون امتحان بگیرن اگه ما همون با هم یکی بشیم نریم امتحان بدیم اینا یه کاری می کند واسمون اون موقع
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      15 1
      شما هنوز سه درصد جامعه رو واکسینه نکردین امتحانات حضوری و کرونای هندی و بازگشایی مدارس تومهر تحت هر شرایطی رو مد نظر دارید چه بگم دیگه حرفی نمیمونه
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      12 0
      به دوازدهم ها ونهمی ها امسال نمره عالی عالی داده شود دیگه به این یکی که گفتم احترام بگذارید بخدا من دوازدهم مریض هستم درک کنین دیگه
    • F IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 0
      جناب وزیر الان فهمیدم چرا بهمون میگن جهان سومی...متاسفانه کشور ما فقط از نظر نظامی و پزشکی قوی هستش .آموزش و پرورش هیچچ بازدهی نداره و متاسفانه مهمترین بخش کشور هم آموزش و پرورش..به نظرم اسمش و عوض کنید بزارید آموزش و استرس که البته آموزشی هم در کار نیست همه چیز کاغذ بازیه..ما فقط یه تعویق خواستیم
    • ناهید IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      اگر حوزه ای بسته بشه جوابگوی دانش آموزان مبتلا به کرونا خواهد بود؟
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      16 0
      الهی ب تیر غیب دچار شید الهی خیر نبینید ایشالله کرونا بگیرید بمیرید لااقل این دل ساهاب مرده ما یکم خنک بشه شما ها چطوری می خواید بمیرید مردن هزاران نفر رو دیدین و ب روی خودتونم حتی نیاوردید اخه مرده شورتون رو ببره ما اگه زنده نمونیم چطوری آینده این ایران کوفتی رو بسازیم اه میلیون ها انسان پشت سرتونه
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      10 0
      میدونید چیه ؟؟ مدرسه ما جای اینکه پروتکل های بهداشتی رو رعایت کنه پروتکل های غیر بهداشتی رو رعایت میکنه نمیدونم چطوری می خوان ۲۰۰ تا دانش آموز رو توی ۷ تا کلاس جا بدن اونوقت ۳۰ نفر توی مدرسه باشه نظر بقیه چیه ؟؟ ب نظر من چیزی ب اسم مغز توی سر این ها نیست
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 0
      بی انصاف ها حد اقل حجم کتاب هارو کم می کردین یا فرجه امتحان رو بیشتر می‌کردید د آخه نامردا یکم انصاف داشته باشید
    • ی بدبخت IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      ببینید اگه می خواید بکشیدمون بگین لااقل خودمون خودمون رو بکشیم ک هم دلمون نسوزه هم حداقل زیر دست شما جلاد ها زجر کش نشیم واگذارتون ب ائمه و اطهار ما میلیون ها جمعیت هرچی خودمون رو ب درو دیوار زدیم قدم از قدم برنداشتند بلکم اونا حرفتون بشن
    • بی نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 0
      این چ وضعیه من معلولم و بدن ضعیف کرونا بگیرم کی پاسخ گوهست
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 0
      کجا فقط نهم و دوازدهم قراره برن مدرسه هنرستانی ها سه هفته باید در مدرسه برای امتحان های عملیشون حضوری برن نوبت اول همین کارو کردید انگار ما جز دانش اموزان نیستیم که حرفی از حضوری رفتن ما نمیزنید در حالی که دهم و یازدهم هنرستان مثل دوزاده نهم میرن و اصلا حساب نمیکنید مارو
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 0
      این همه پیام این همه در خواست انگار ن انگار ما آدمیم حتی اوناییم ک راحت و آسوده تو خونه امتحان میدن هم دلشون سوخته از شما درخواست صرف نظر کردن از این کاراتون رو دارن ی لطفی بکنید بگید این جوری ب فکر مایید ؟؟؟
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      17 0
      د آخه تو خودتو بزار جای یه دانش آموز که همه رو مجازی خونده و بیشتر درس های خونده و نخونده است چجوری می خواد همه درس هارو تو دو هفته پاس کنه خوب اگه خیلی دلسوز دانش آموز هستین حداقل حجم کتاب رو کم کنین یا فرجه رو بیشتر کنید
    • ... IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      این طوریا هم ک از این واکسنتون تعریف میکنید نیست همین دیروز پنج نفر از همسایه های ما جونشون رو از دست دادن میدونید چرا ؟؟ بخاطر این واکسن لعنتی شما بعد دو روز تحمل کردن دردو تب شدید انشالله خدا خودش باهاتون جوری رفتار کنه ک سزاوارش هستید
    • //// IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      آره این میان سال ها و سالمند ها جای شما رو تنگ کردن می خواید زودتر کارشون رو تموم کنید ما چی ؟؟ ما ک تازه ۱۵ ۱۶ سالمونه مگه چی توی این دنیا دیدیم ؟ تا چشم باز کردیم توی این منجلاب ک درست کردید گیر افتاده بودیم
    • RO ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      واقعا جای تاسف داره خودشون میگن رعایت کنید تجمع نکنید واقعا نمره چغدر ارزش داره اینا دارن باجون بچه هامون بازی میکنن مگه میشه انلاین درس بخونی حضوری امتحان بدی هرجور بخان قانون میزارن بچه های خودتون هم همینجوری امتحان میدن؟ ؟
    • رضا IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 0
      دولتی آدم شما و ....بین این دانش آموزان بچه دارید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منظور ازاین تصمیم چی بود خدا می دونه .کی میره سر حوزه .ریاست حوزه ها کی وچگونه انتخاب میشن . خدا به شما رحم کند...............
    • بازدید کننده IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      16 0
      وزیر جان ممنون که دلت برا عدالت می سوزه پس اگه اینطوره نمرات ترم اول رو هم بگین دوباره ارزیابی کنند چون خیلی ها بودن که امسال تو نوبت اول با تقلب و جر زنی نمره ای آوردند که حقشون نبود و شاگرد ممتاز شدند و کسایی هم بودن که به خاطر آموزش مجازی و خیلی چیز های دیگه نمره ی خوبی تو ترم اول نیاوردن
    • B IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      شما میگید فاصله دومتری تو هر کلاسم ۵نفر ما شنبه امتحان داشتیم ۲۰نفر تو یه کلاس ۱۲ متری نزدیک بهم یعنی فاصله من با نفر جلوییم به نیم مترم نمیرسید شما میگید ولی هیچ مدیر و معلمی رعایت نمیکنه
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 1
      هر غلطی که دوست داشتن کردن حالا می خوان مدرسه تعطیل کنن زر زیادی می زنن تصمیم به قتل بچه های مردم گرفتن نوشدارو بعده مرگ سهراب شدن اگه حرف ما مظلومان به جایی نرسید عوضش خدا سر بچه ها و خانواده‌شان میاره، باید منتظره قهر خدا باشن
    • ..‌‌‌ IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      اگه خدایی داریم تا اخر امتحانات ما از زمین خدا برتون داره هییی ماعم امتحان میدیم ولی شما خیر نمیبینید
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 1
      واقعا نمیدونم چی بگم الان که نزدیک انتخابات شد هیچی نگرانی نیست حتما میخواید بگید بیشتر جاها خطر رفع شده شار ها از حالت قرمز در اومدن نمیدونم چطور انقدر راحت با جون شهروندان و دانش آموز های کشورتون دارید بازی میکنید من اصلا مشکلی با امتحانای حضوری ندارم ولی حداقل کشور واکسیناسیون میشد بعد
    • Dan IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 0
      آقا بحث کرونا یه جا وضعیت آموزش ها هم یه جا مشکلات ما یکی دو تا نیستن به خدا ما اصلا خوب آموزش ندیدیم که امتحانه خوبیم بدیم تمام تلاشمونو بکنیم و صد تا کلاس خصوصیم بریم فوقش ریاضی یا علومو ۱۲ یا ۱۴ بگیریم بعدشم این امتحانات رو اگر حضوری بگیرین هر کاریم بکنین آخرش هزاران خونواده رو داغ دار میکنین
    • بیچاره ی بدبخت بد شوم نهمی 😔 IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 0
      لطفااااااااااااااااااااااا به حرف ما بیچارگان هم گوش کنید به خدا نمیشه که امتحان حضوری بدیم بنابه دلایلی که خودتان هم مطلع هستید ما نمی‌توانیم امتحان حضوری بدهیم😭😭😭😭😭😭
    • یک نهمی بی گناه IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      همینطور که اینهمه دانش اموز و خانواده هاشون نگران کردید از خدا میخوام خودتون کرونا بگیرید بمیرید.خدا نشناس ها حداقل بندازید ماه بعد مگه روانی که فکر نکرده حرف میزنید
    • دانش آموز نهم IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 0
      ما از فردا باید بریم امتحان بدیم یا خدا من از استرس دارم دیونه میشم اصلا تمرکز ندارم واسه خوندن. خدایا معجزه از اینا که چیزی به جز تصمیمات نامربوط که چیزی بر نمیاد خداجونم حداقل تو ی کاری بکن
    • الهام IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 0
      در مدرسه ما در هر کلاس برای امتحان 10 دانش اموز هست یعنی دو برابر آنچه که وزارت بهداشت میگه .کدوم پروتکل؟کی رعایت میکنه ؟مدیر میگه مراقب به تعداد کافی نداره.کلاس کافی نداره .وزیر به ستاد کرونا گفته 30 دانش اموز در مدرسه حصور دارند.آیا این دروغ برای ستاد کرونا قابل باور بوده؟
    • مریم IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      14 2
      من عمل قلب باز کردم الانم مجبورم توسالن 2متری که 4تا صندلی کنار هم گذاشتن بشینم امتحان نهایی بدم آیا واقعا کسی هست این مدرسه رو تعطیل کنه؟
    • AE ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      25 2
      دلمونو شکوندین💔
    • نازنین IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      12 0
      داخل حوزه ای که من باید امتحان بدم بالغ بر ۱۰۰ دانش اموزه اخه چه جوری می خواد رعایت بشه داخل هر کلاس ۵ نفر مگه چنتا کلاس وجود داره بعد ما داخل مناطق جنوبی هستیم داخل افتاب که نمی تونیم امتحان بدیم
    • دانش اموز بیچاره IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      دقیقا.امروز مدرسه عصمتیه کرمانشاه شماره صندلی دانش اموزارو اعلام کرده هر۱۰نفرتو یه اتاق ۱۲ متری ب مدیرمدرسه زنگ زدم میگم پروتکل کجاس میگه ب اموزش پروش زنگ بزن اعتراض کن
    • NL ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 3
      بچه ها در راهروهای تاریک و فاقد پنجره میخوان امتحان بگیرن کدوم پروتکل های بهداشتی . جون بچه های مردم را بخطر میندازن و هیچ کس هم پاسخگو نیست
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      1 0
      نه
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 2
      امتحانات غیر حضوری باشند
    • دانش اموز IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      12 2
      خدا نگه دارتون باشه مگه بغیر از اینه که ظلم به صیبه عدل است در دنیایی که.همه دارن مجازی آزمو ن میدناز دکتری , فوق لیسانس , لیسانس , ابتدایی و راهنمایی و حتی ر شته های نظری که همه.مدعی پزشکی خوندن هستند مجازی فقط نهم.و دوازدهم حضوری این انصاف نیست در محضر خدا باید پاسخ گو باشید مگه همه ماشین شخصی دار
    • رونا IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 1
      سلام ببخشید دوستان کسی میدونه آیا پایه ششم هم امتحانات نهایی شون حضوری هست یا غیر حضوری!؟ ممنون می شم اگر بگید... خیلی واجبه :)🌺
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      خدا از شما نگذره که بااین استرس واضطراب یک روز خوش برای ما نگذاشتیدچطوری میخواهید جبران کنیداصلا حال خوبی نداریم اگر مسئولین امتحان حضوری داشتند صددرصد مجازی می شد جان اونا از بچه ها عزیزتره
    • سعیدی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      خدا لعنتتون کنه با جان بچه هامون بازی میکنید حتی با جان خانواده ها هم
    • محمد جوکار IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      آخر کار خودتون رو کردید.خب راحت میگفتید امتحان غیر حضوری.
    • مجید IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      فکر چندصد برگی که به همان تعداد دست به دست میشود هم باشید.
    • تهرانی RO ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      دلتون به حال سرمایه های مملکت بسوزه
    • ......... IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      متاسفم برا وزیر و همه جمیعا حتی رو حانی و اینکه فقط میخوام بمیرم راحت شم از این مملکت مسخره امتناحات حضوری من کرونا دارم درسم دارم ....... من دارم میمیرم آقایون وزیر بهداشت هوی اداره کل برین به درک بسه دیگه باید غیر حضوری شه من نمیرم مدرسه وای وای وای وای خدایا
    • ......... IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      متاسفم برا وزیر و همه جمیعا حتی رو حانی و اینکه فقط میخوام بمیرم راحت شم از این مملکت مسخره امتناحات حضوری من کرونا دارم درسم دارم ....... من دارم میمیرم آقایون وزیر بهداشت هوی اداره کل برین به درک بسه دیگه باید غیر حضوری شه من نمیرم مدرسه وای وای وای وای خدایا
    • ......... IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      متاسفم برا وزیر و همه جمیعا حتی رو حانی و اینکه فقط میخوام بمیرم راحت شم از این مملکت مسخره امتناحات حضوری من کرونا دارم درسم دارم ....... من دارم میمیرم آقایون وزیر بهداشت هوی اداره کل برین به درک بسه دیگه باید غیر حضوری شه من نمیرم مدرسه وای وای وای وای خدایا
    • پایه نهم IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      تروخدا بندازید تیر ماه یا مرداد
    • مجید IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      تکلیف این همه برگی که دست به دست میشه چیه؟ یعنی آلوده نمیشن؟
    • مژگان IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      بلخره کار خودتون کردید اصلا یذره بفکر بچه ها نیستید
    • ولی دانش آموز کلاس دوازدهمی ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی: «70 هزار دانش‌آموز نهمی و دوازدهمی باید در 337 حوزه برگزاری امتحان شرکت کنند»یعنی به ازای هر حوزه_207 نفر=بیش_از_6_برابر_بیشتر_از_30_نفر_اعلامی_توسط_سخنگوی_ستاد_مقابله_با_کروناست) آقایون مسئول! فردا هم میگید دانش آموز و خانواده اش در مهمانی کرونا گرفتن به ماچه!
    • ی دانش آموز بدبخت IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      خدا ریشه تک تکتونو بکنه به حق پنج تن خبرتون خیرندیده ها حالا من باید برم مدرسه
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      بی انصافها کارخودتون راکردزد خداازتون نگذره که همتون بی وجدانید!
    • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      لدالت آموزشی میگه کلاط غیرحضوری وتدریس مضخرف ولی امتحان سخت وحضوری باطراحان امتحانی عقده ای
    • دل آرا IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      خوب من دارم با پای خودم میرم که بمیرم فعلا خدانگهداااار 😐👋🏻
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 0
      حتا اگه سعی کنید همه دانش آموزان به کرونا مبتلا میشوند و شما باعث از بین رفتن خیلی از پسر ودختر های جون میشینن و همه خانواده ها دارن میگن که خدا هلاک شون کنه
    • سیمین IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      9 1
      اون روز رفتم امتحان کوفتی رو دادم الان کرونا گرفتم جانی برام نمونده که بخوام برای امتحان فردا بخونم الان کی میاد جواب بده هاااااااااااااااااااااااان؟؟😡😡😡😡😡😡😡 تو عکس بالایی خودتون به هم چسبیدن فک کنم به دومتر دو سانتی متر فاصله گرفتیم عجب اوضاعیه حضرت عباسی
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      من نمیدونم شما چرا ناراحت هستید. وقتی مردی هزینه دفن کردن و قبر رایگان میدن باید خوشحال هم بود😂
    • نهمی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      22 0
      من دیگه حرفی ندارم چون که نظرما براشون مهم نیس
    • مادر دانش اوز پایه نهم IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      شما که نمینونی یه ماسک به بچه ها بدید امتحان حضوری دیگ چیه
    • نگین AE ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      6 0
      امیدوارم‌‌برای‌بچه‌های‌خودتون‌هم‌اتفاق‌بیوفته‌تابتونین‌شاید‌ماهارو‌درک‌کنین میدونین‌چند‌تابچه‌کرونا‌میگیرن‌و‌میمیرن آینده‌چند‌تا‌ازهمین‌بچه‌نابود‌میشه چندتا‌پدرو‌مادر‌داغ‌بچه‌هاشون‌وب‌دلشون‌میزاری اگ‌پارسال‌امتحانات‌حضوری‌بود‌هنو‌کرونای‌انگلیسی‌‌نبود... ولی‌الان‌هس‌‌پس‌درک‌کنین‌ک‌فک‌نکنم‌شعور‌درک‌کر
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      6 1
      تو مدرسه ما اصلا رعایت نشد اصصصلاااا همه بچه ها قبل امتحان هم رو بغل میکردن تو فضای امتحان هم فاصله ها دو متر نبود تازه بچه ها هم از بغل صندلی ها هی میرفتن میومدن اصلاااااا رعایت نمشد
    • رضا طهماسبی از یک منطقه محروم IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      باسلام خدمت وزیر محترم اموزش و پرورش اینجا امکانات بسیار کم است حتی اینترنت هم اینجا بسیار ضعیف است و ما امسال زیاد چیزی یاد نگرفتیم و اگر سلامتی دانش اموزان براتون مهمه شما رو به سر بریده شده امام حسین قسم میدم امتحانات رو به تعویق بیندازید
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      8 0
      هفتم هشتم میشینن تو خونه راحت امتحان میدن ما باید بریم حضوری امتحان بدیم😒 بعد میگن نمره نهم تو انتخاب رشته تاثیر داره هفتم هشتم هم تاثیر داره دیگه خون اونا رنگین تره مگه؟!
    • مصطفی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      44 2
      من امروز برا امتحان ها رفتم مدرسه فقط ی ماکس زده بودیم و با نفر بقل دستی 1تایکنیم فاصله داشتیم با نفر جلویی کمتر از نیم متر فاصله داشتیم
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      8 0
      واقعا چرا حضوری امروز رفتیم اولین امتحانمونا دادیم اصلا پروکتل رعایت نمیشود تمام دانش آموزان باهم و تجمع کرده بودند هیج کسی هم کاری به کارشان نداشت واقعا غیر حضوری کنید خطر ناکه واسه ما چند نفری هم سرما خورده بودند و اومدند امتحان دادن این چه وعضشه مگه ما ضد ویروسیم
    • ص IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      شما آقا یان بهداشت خوش تون میاد این بیماری به به موج پنجم برسه میبینیم چه با آب تاب از موج بعدی صحبت می کنید می بینید مطب ها را می بینم بیمارستان ها را می بینم داروخانه هارا چطوری بااین کرونا دارن پول پارومی کنن چه طوری چین اینقدر موفق بقیه نیستند همه پزشک ها کلی پیشرفت کردن از نظر اقتصادی
    • زهرا IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      5 0
      امروز بچه ها همه همدیگرو بغل میکردن. مطمئن باشید شیوع کرونا بیشتر میشه شک نکنین
    • علی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      ما صبحی امتحان ریاضی دادیم . نمیگم امتحان حضوری نگیریدولی وقتی معلم اسم می خونه میگه ۳۰ نفر دانش آموز داخل سالن به این کوچکی با فاطله حداقل ۱متریاشایدم کمتر بشینن معلومه بعد از امتحانات همه کرونا میگیریم. بعدش اون وزیر آموزش پرورش جواب میده یا مدرسه . این چه وضعیه . ما با تقلب زنده بمونیم بهتره
    • م.و ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      5 0
      ی عده روستا درس میخوننن برا برگزاری امتحانات باید بیاد شهر داخل مینی بوس چطور بهداشت رو رعایت کنه بخدا یزید زمانه هستین ولیی بر شما
    • ناشناس IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 1
      امروز رفتیم مدرسه واسه امتحان به غیر فاصله ها هیچی رعایت نشده بود نه تهویه نه تب سنج بعد هم که کلا خیلی بی برنامه بود کلا دانش آموزا کلاس به کلاس دنبال صندلی خودشون میگشتن چه تجمع هایی که نبود. مطمئنا دو روز دیگه تست بدیم مثبت در میاد
      • مهیسا IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        0 0
        این چ وضعشه انگار ن انگار هچکص الان هچیک رعایت نمیگنه فقط صندلیااا ی قدم دور ترن اگه بمیریمم حتی براتونـ مهم نیست خواهشا مجازی کنیدالان ا ج کروناس
    • زینب IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      9 1
      اصلا این طوری که شما گفتین نیس امروز ما رفتیم سره جلسه شلوغ بود خیلی خیلی اصلا تب سنجی انجام نمیشد فقط یکم الکل به دست آدم میزدن و از بچه ها میپرسیدن کرونا گرفتین یا نه بچه هایی ام که گرفته بودن نمیگفتم که گرفتیم و نیومدن مینشستن یکی بود حالش بد شد کسی پاسخ گو هست بخدا که نیست
    • الهاموجلیلی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      ما که امروز رفتیم اولین امتحان حتی یه ضد عفونی هم نبود اینطوری که میگفتند با رعایت های پروتکل های بهذاشتی ماسک هم پاره شد ماسک نداشتم بدن از استان اذربایحان شرقی
    • محمد فلاح ازاد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      شما میگید بخاطر رشته و آینده بچه ها امتحانات حضوری ؟ولی همین بچه ها فردا کرونا بگیرن اینده دارن فر دا جوابگو خانواده ها هستید
    • M IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      کلاس من غیرحضوریه ولی وقتی وزرا حرف از تقلب میزنن خندم میگیره شما سطح امتحاناتتون قبل ازکرونامگه چقد بود والا تا اونجایی که یادمه حتی به اسر داخل لباسم رحم نمیکردیم و تقلب میکردیم دیگه کاری با در خودکاروزیر میزو..ندارم تومدرسه مراقبا سرشون تو گوشی بود خوب شد تعطیل شد بخدا رو یه نیمکت ۴نفر مینشستیم
    • فاطمه IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 0
      اره خیلی پروتکل هارو رعایت میکنن انگاری شما مسئولین خوب کشور فکر میکنین همه جای کشور مثل تهران هس کو تب سنجی کو فاصله چهار متر مربع تو هرکلاسی ۵ نفر کجا بوده تو هر کلاسی حدود ۱۵ نفر میزارن بدون رعایت پروتکل ها برا شماها باید تاسف خورد فقط
    • هلیا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      5 0
      ما که رفتیم امروز امتحان دینی دادیم با سال های پیش که می رفتیم امتحان می دادیم هیچ فرقی نکرده بود
    • زمین IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 0
      بخدا قسم من دانش آموزه پایه نهم امروز رفتم مدرسه امتحان حضوری داشتیم الان حس می کنم دارم سرما می گیرم بخدا درست میگم بدون هیچ بهانه ای
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 0
      شما چرا به فکر ما نیستین آخه یکی کرونا بگیره خدایی نکرده بمیره خوبه یا تقلب کنه واقعا براتون متاسفم که جون ما دانش آموزان براتون مهم نیس آقا ما کرونا بگیریم که شما میگید ما رعایت نکردیمن من به عنوان یک دانش آمو از شما و از دولتتون راضی نیستم
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 0
      انروز دخترن که دوازدهنه رفت امتحان داد گفت ۴تاکلاس ۳۵نفره راکرددند توی یک سالن ورزشی واراداره هم امده بودند داشتیم خفه نیشدیم مروتکلی هم درکارنبود فقط یه تب گیر دستشون بود وخیرسرشون تب هاراچک میکردند دخترمن هفته میش تست داد وحالاهم کسی نفهنید ناقله فقط خداسزاتون رابده که امتحانات راغیرحضوری نکردید
    • ساحل باستانی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 0
      خخخخخخخخ خخخ جالبه اینجوری پروتکل های بهداشتی رو رعایت میکنین؟ من‌ امروز امتحان قرآن داشتم رفته بودم مدرسه بعد بچه ها از هم آویزون شده بودن و هم دیگه رو ماچ و موچ میکردن اين شد دیگه ارررررررررررررره. واقعا که‌ بخدا اگه من‌ بمیرم شما رو هم میکشم. ببینین کی گفتم اين خط - اینم نشون/
    • دینی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      کاش امروز تو مدرسه ای که ما بودیم ، بودیم..جمعیت و میدیدین از دو مدرسه و دو رشته تو ی حوزه...آخرش مبدونم میمیریم
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 0
      همه بیاین باهم به نشانه نارحتی از امتحانات حضوری داخل برگه ها هیچی ننویسیم و برگه های امتحان را سفید تحویل بدیم😂😂
    • یک کلاس نهمی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      واقعا متاسفم براتون امروز من اولین امتحانم رو در مدرسه حمزه لو در منطقه ۵ تهران دادم از آنجایی که میگویند تهران دارای مدارس خوبی است ولی دد اصل این طور نیست خود مدیر ما سرفه میکرد و طوری با ما رفتار میشد که انگار ناقل طاعون هستیم . فاصله که اصلا رعایت نشده بود چون تعدادمون زیاده .
    • ستاره IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      سلام، بهتر بود امتحانا پایه 9 و 12 تا شهریور تمدید میشد که حداقل واکسن زده میشد وچیزی که‌ هست ایاب ذهاب دانش آموزانی که خارج از منطقه هستند که اکثرا با متروست این را چطور میشه کنترل کرد کما اینکه در داخل مدرسه ها هم خیلی کنترل نمیشند ماسک دارن ولی بینی بچه بیرونه و دائم به ماسکاشون دست میزنن
    • کدام پرتکل؟ AE ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      فعلا که امروز تو هر کلاس۱۲ نفر امتحان دادند
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      امتحان ها رو غیر حضوری کنید تا خدای نکرده داغ برای خانواده به وجود نیاد والا ما نزدیک به یک ساله که نزاشتیم بچه ها مون جای برن یه مسافرت چند ساعته تا روستای های نزدیک ولی حالا انتظار دارید که ما اجازه بدیم بچه ها مون بیان تو این اوضاع خراب امتحان بدن اونم حضوری من که نمیزارم بچه ام بره امتحان بده
    • علی جهانگیری IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      امروز در کلاس ما ۱۸ نفر دانش آموز کاملا چسبیده به هم امتحان میدادن و چند نفر هم ماسک نداشتند استان تهران بهارستان ۲ مدرسه شهید مطهری
    • نهمی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      واقعا متاسفم اصلا مگه پیشرفت کشور به نوجونا و جونا بستگی نداره پس چرا دارن با جونمون بازی میکنن خیلی مسخره است از اونجایی که می دونیم نظراتمون و جونمون براتون مهم نیس دیگه ما نمی تونیم کاری کنیم فقط امیدوار باس باشیم
    • Babak IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      4 0
      کاش بلد بودید فکر کنید! اگر مغز داشتید و فکر میکردید که وضع ما این نبود؛تو مدرسه ما بیشت از ۲۰۰ نفر دارن امتحان میدن و از این پروتکلایی که گفتید خبری نیست ! لعنت بهتون امیدوارن آهه همه‌ی ما دامنتونو بگیره...
    • ......... IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      😂😂 گفته بودن در هر کلاس 5یا6 نفر نیم کلاس ما توی یک کلاس بود
    • ناشناس IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 3
      تو مدرسه ما رعایت شد به نظر من و اومدن بازدید
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      باسلام وزاررت بهداشت. فرموده بودنن که درهر کلتس فقط 3 الی4نفر دانش آموز شرکت داشته باشند این در صورتی است که امروز دخترم برای امتحاناات سر جلسه حاضر شده بود گفت که در کلاسی که ما بودیم حداقل بیستت دانش آموز بود با فااصله ی نیم متر. آقای وزیر بهداشت این انصاف است با اینهمه انواع کرونا بی عدالتی شود
    • یه دانش آموز دوازدهمی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      خدا جوابتون رو بده فقط انشالله به درد بی دوا مبتلا شین
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      واقعا نا امید کننده است که جون ما داره به خطر می افتد
    • بد بخت IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      دیگه خوب رفتیم اولین امتحان رو دادیم
    • عرفان IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      خدایی امروز ک رفتم امتحان بدم نزدیک به سیصد چهارصد نفر تو یه سالن بودیم از چند مدرسه بعد آقایون میگن تو یه کلاس سه چهار نفر باشن تازه اصلا سالن ما تهویه نداشت از گرما رسما خفه شدیم والا
    • بنفشه عروضی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      گاه میخوام فغانی برکشم،باز میبینم صدایم کوته است....
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      مدرسه ما که نور چشمی اداره اس وضعیتش داغونه. زورتون به دانش آموز رسیده نتونستید مراقب بیارید برای بیش از 60 70 تا دانش آموز توی سالن ورزشی یدونه مراقب گذاشتید. چایی پخش کردن. معاون مدرسه ماسک نداشت. بچه ها همدیگه رو بغل کردن. ماسک، الکل و... نبود. تب سنجی نبود. بازرس اداره ماسک نداشت
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      سلام آقای وزیر آموزش پرورش شما گفتین ضدعفونی همه چیز و به بهداشت دادیم امروزرفتیم مدرسه نه کسی پروتکل رعایت کرد نه مدرسه آب نداشتند صابون دست شویی نداشتند ضد عفونی نداشت کسی تومنرسه رعایت نکرد ما چکار کنیم ای مدرسه اگه این جوری پیش بره همه به کرونا مبتلا میشن یه کاری کنید
    • سمیه IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      ،فاحعه اینه که محبوریم با مترو بریم برای امتحان و کسی واقعا پاسخگو مشکل ما نیس ،من امروز برای امتحان دختر بزرگم ،مجبور شدم دختر کوجکمو با خودم ببرم و دو ساعت تو خیابون منتظر بودیم ،تمام کاراشون بدون تدبیر ،ننگ به این سیاست مدارا
    • سوگند IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      4 0
      خدا از سرتون نگذره در ب در بشید مدیر ما ۲۵نفر دانش اموز داخل یه کلاس جاشون داده ک امتحان بدیم ایشالا که بچها خودتون کرونا بگیرن که بفهمید این مریضی یعنی چی البته شماها که خودتو هرچی واکسن میاد تو کشور شماها خودتون میزنید برا خانوادها خودتون ایشالا که خدا هرچی درد و بلا بده ب شماها ب خانوادتون تا از
    • ‌‌‌ IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      4 0
      جناب وزیر شما کورید یا خودتونو زدید به نفهمی؟ کو پروتکول هایی که میگفتید؟ کجاست؟ چرا تو هرکلاس ۱۰ نفر با فاصله نیم متری نشستن؟ کو اون تب سنج کوفتی؟ کو اون الکل و مواد ضدعفونی؟ چرا صندلیا انقد خاک گرفته و کثیف بود؟ چرا بچه ها همدیگرو بغل میکردن و دبیر ها عین خیالشونم نبود؟ چرا بچها گرفتار بوسیدن همن؟
    • مهسا IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      اون مدرسه ای که ما توش درس میخوندم زور خودشو بزنه ته تهش ۲۰ نفر جا میشه چجوری میخوان اونجا ۲۶۰ نفر جا کنن خدا میدونه
    • یاسمن IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      والا ما که پونزده نفر تو به کلاس بودیم😐
    • زهرا IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      1 0
      سلام به همه من اصلا رازی نیستم که فرزندم برود مدرسه و سلامتی مهم تر از امتحان هس هرکی به فکر فرزندانش هستن لطفاً درک کنید 🙏🙏🙏🙏تا وقتی ویروس کرونا تمام نشد لطفاً به فرزندانمان نگید بیان مدرسه خواهش میکنیم 🙏🙏🙏🙏
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      1 0
      لعنت خدایان امون برشما باد سطح امتحانات خیلی بالاست پروتکل های بهداشتی هم رعایت نشت خیلی متاسفم برای آموزش و پرورش با این مسخره بازیشون #نه به امتحانات حضوری
    • همه چی بلد IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      0 0
      کلا دروغه هیچ پروتکلی رعایت نمیشه من کلاس هشتم هستم ولی به فکربعضیاهستم لطف کنیددرست تصمیم گیری کنید
    • ستایش هاشمی FR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      0 0
      من که باوزیراموزش و پرورش و اقایی رئیسی قهرم ودیگه هم دوسشون ندارم .
    • IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      0 0
      سلام امروز جلو مدرسه شهید فصاحت یزد تمام پدر ومادر جمع شده بودن که خیلی راحت کرونا میگیرن 😏سوار تاکسی شدیم نه ماکس درست حسابی داشت وقتی گفتم شیشه بکش پایین ناراحت شد آ دمای بی شعور فرهنگ ندارن) تمام بچه های مدرسه کنار هم با حرف میزدن میذفتن خوراکی میخریدن صندلی هارو هم بافاصله یکمتر به زور جا داده
    • IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      2 0
      درپیک اول کرونا،وقت ارائه خدمات تعطیل کردید.حالا ک بیماری شیوع بیشتروباشدت چندبرابر ب پیک چندم رسیده،دستوربازشدن مدارس میدید؟!چراازدانش آموزان ومخصوصاوالدین سؤال نکردیدآیا راضی هستیدبچه هاتون درمعرض خطرقراربگیرند؟امتحان مهمه یاجان آدمها؟!تبعاتش معلوم بشه اونوقت میفهمیداشتباه کردید.ب چقیمتی.لغوکنید
    • احمدرضا AE ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      0 0
      بزرگ داتشگاهیش نمی تونن کاری کنن شما دیگه شعار نوین
    • ... IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      0 0
      چنانچه وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی سفید گردد بعد از امتحانات یک نوبت امتحان حضوری جهت تایید نمره ی فضای مجازی بر گزار خواهد شد.
    • سهیلا IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      0 0
      لعنت ب تک تکتون.با جون بچه ها بازی میکنید.نمیدونم ی ماه چ منفعتی براتون داره ک انقد سختتون ک ی کلمه رو ب زبونتون ک قدرت دروغ گفتن رو ب راحتی دارید بگید.
    • ناشناس IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      لطفا بیاید دبیرستان آزادگان توی خیابان حجاب ببینید که بچه ها چطور توی هم ول میخورن نه از الکل و نه از ضد عفونی کردن کلاسها خبریه لعنت به امتحانات حضوری
    • فاطمه IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      والا ما که میریم امتحان بدیم هیج پروتکلی رعایت نمیشه و هیج معموری داخل حیاط مدرسه نیست واس اخطار بده که تجمع نکنن و فقط می خوام عکس بگیرم از اینا و تو چش آموزش و پرورش کنم که فقط زر میزنه هیجکس رعایت نمیکنه
    • علی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      اصلا پروتکل هایه بهداشتی رعایت نمیشههه هیچکدوم حتی یدونه از پروتکل ها تو هر کلاس هم ۲۰ تا ۳۰ نفر دانش اموز هس
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      اگه دانش آموزان قبل وبعد از امتحان رعایت کنند هیچ مشکلی وجود نداره تجمع ایجاد نکنند
    • .... IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      ما مثلا مدرسه امون نمونس ... مارو تو کلاسا کردن درهای سالن و کلاسرو ‌هم بستن و پنجرههام بستس حتی... هرچیم‌میگیم میگن ب شما ربطی نداره ... پروتکل ها هم ک اصلن رعایت نمیشه بین معلما! انگااارن انگار کرونایی وجود داره تازه روز اول صف کردن ک هممونم تو حلق هم بودیم تازه ۳ نفر هم بینمون‌کرونا داشتن🙂💔
    • مم IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      برین خودتون رو جم کنید با این کارا ... اون دنیا میخواین چی بگین .. متاسفم یه بچه پنج ساله بهتر شماست
    • US ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      0 0
      فقط میتونم بگم که خیلی خیلی خیلی براتون متاسفم
    • یک بدبخت IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      0 0
      خدا از شما چطوری می خواد بگذره چقدر دلتون خوشه کدوم پروتکل کدوم رعایت انگار نه انگار اومدن توی یک مکان عمومی مدرسه ما ۱۵۰ دانش آموز نهمی داره که از این ۱۵۰ نفر تا دیروز فهمیدن ۱۱ تا شون مبتلا به ویروس هست مدریتتون فوق‌العاده هست دستتون درد نکنه
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      0 0
      شرط و شروط میزارین ؟؟ خودتون به این شرایط تون پایبندید ؟؟ توی جلسات امتحان دانش آموز سرفه میکنه میره عطسه میکنه میاد چه تب سنج هایی برامون فرستادید پس کو این تب سنج کوفتی تون پس کو الکل و ماسک تون از ده متری معلم در میشی فرار میکنه بدبخت حقم داره با زامبی مت رو اشتباه گرفته
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      0 0
      یه روزی یه جایی خدا به حق پنج تن سرتون میاره ايشالله سر مردن یک نفر که مقصرش شمایید روزی هزار بار بمیرید و زنده بشید بفهمید این پدر مادر ها چطوری با خون دل خوردن بچه بزرگ کردن که شما در طول دو روز بکنیدش زیر یک من خاک دیروز تشیع جنازه یکی از همکلاسی هام بود ایشالله خیر نبینید
    • یه نهمی بدبخت IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      1 0
      خیلی واقن مسخرس خیلی سنگدلین حالا ما هر چی گفتیم امتحانا حضوری نشه بازم کار خودتونو کردین حدقل یکم وقت بیشتر میدادین من الان مخم داغ کرده خدایی هیچی حفظ نمیشم امتحانامو خیلی بد دادم دو سه تا از دوستام کرونا گرفتن اما با این حالم باید تویه مکان جدا امتحانشونو بدن همه اینافقط و فقط تقصیرشماس مسئولین
    • Ali IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      0 0
      من به عنوان یک دوازدهمی چیزی که واقعاً می‌خوام بگم اینکه، واقعاً آموزش و پرورش براتون متاسفم که امتحانات این دوره خیلی سخت میگیرد و همه دانش آموزان رو تو سطح می‌بینید😔😡😒