۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا:

لرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد/۲ شهرستان در وضعیت زرد هستند

لرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد/۲ شهرستان در وضعیت زرد هستند

خرم‌آباد- مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان گفت: با همدلی و همراهی مردم شریف استان، تمام شهرهای لرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حسین فتایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با همدلی و همراهی مردم شریف تمام شهرهای لرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند، گفت: بنا بر آخرین اعلام وضعیت صورت گرفته توسط معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و درمان، شهرستان‌های چگنی و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرارگرفته‌اند.

وی با تأکید بر این نکته که وضعیت موجود بسیار شکننده خواهد بود، تصریح کرد: ضمن تشکر از همراهی و همدلی تمامی اقشار استان به‌خصوص اصناف و کسبه و تلاش خستگی ناپذیر کادر درمان، اصحاب محترم رسانه و صداوسیمای استان، لازم است پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد تا شاهد بازگشت استان به وضعیت پرخطر و قرمز نباشیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان ادامه داد: وضعیت فعالیت گروه‌های شغلی در شهرستان‌های استان بنا بر مصوبه ستاد ملی برای گروه‌های ۱ تا ۴ اجرا می‌شود و از تمامی مردم شریف استان می‌خواهیم از برگزاری و حضور در تجمعات گسترده ازجمله آرامستان‌ها و مراسمات شادی و عروسی به‌شدت پرهیز کنند.

فتایی خاطرنشان کرد: ترددهای غیرضروری شهری و بین‌شهری یکی دیگر از دلایل افزایش زمینه شیوع ویروس کرونا است که لازم است بیش از گذشته کاهش یابد و نظارت‌های دقیق در این خصوص صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5212416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha