۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد مطرح کرد؛

برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان تیراندازی در مراسمات

برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان تیراندازی در مراسمات

خرم‌آباد- دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد گفت: سیستم قضائی با قاطعیت و در سریع‌ترین زمان ممکن و به نحو اشد با عاملان جرایم تیراندازی در مراسمات برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش شاهون وند در سخنانی گفت: تیراندازی در هر گونه مراسم شادی و عروسی و مراسم فاتحه خوانی اکیداً ممنوع است.

وی با بیان اینکه تیراندازی در مراسمات دارای عناوین مجرمانه تحت عنوان تظاهر به قدرت نمایی با سلاح و خاصه اختلال در نظم عمومی و سلب آسایش عمومی است، تصریح کرد: خواه اینکه سلاح فرد دارای مجوز باشد یا خیر، یا تیراندازی موجب صدمات مالی و جانی و یا هر گونه خسارت بشود یا نه، افرادی که اقدام به تیراندازی در مراسمات کنند مجرم تلقی می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد یادآور شد: مردم مطمئن باشند سیستم قضائی با قاطعیت و در سریع‌ترین زمان ممکن و به نحو اشد با اینگونه جرایم برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5217749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • قهرمان بهرامی گهرویی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      0 0
      دادستان محترم خرم اباد بنده جانباز شیمیایی و موج انفجار به اتهام کلاهبرداری به دوسال حبس که با رضایت شاکی به ۱۵ ماه از دهم دیما ۱۳۹۹ در حال تحمل کیفر و از طرفی منزلم با هشت فرزند در ویلاشهر نجف اباد به مزایده رفته که بعلت عدم رعایت قوانین مزایده تقاضای ابطال مزایده و رسیدگی به پرونده دارم .