۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷

در دفتر جامعه روحانیت مبارز؛

جلسه انتخاباتی شورای وحدت با آیت الله رئیسی برگزار شد

جلسه انتخاباتی شورای وحدت با آیت الله رئیسی برگزار شد

سخنگوی شورای وحدت از برگزاری جلسه انتخاباتی با آیت الله رئیسی خبر داد و گفت: در این جلسه بر آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از او به عنوان گزینه انقلابی و فسادستیز تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت با اشاره به دعوت آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز و رئیس شورای وحدت از آیت‌الله رئیسی، برای برگزاری نشست مشترک گفت: آیت الله رئیسی عصر روز یکشنبه، دوم خرداد در محل مرکزی دفتر جامعه روحانیت مبارز در نشست مشترک هیئت رئیسه جامعه روحانیت و هیئت عالی شورای وحدت حضور یافت.

وی افزود: در این نشست صمیمی و راهبردی به بررسی شرایط جاری و موضوعات مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری پرداخته شد.

سخنگوی شورای وحدت اظهار داشت: در ابتدای این نشست پس از خیرمقدم آیت‌الله مجتهد شبستری، نایب رئیس جامعه روحانیت مبارز، اینجانب و پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، گزارشی از چگونگی شکل‌گیری شورای وحدت و اقدامات ۹ ماه اخیر و شکل‌دهی به سازوکارهای انتخاباتی ارائه دادیم و تاکید شد که تنها گزینه مورد بررسی شورای وحدت از ماه‌ها قبل «رئیسی» بوده است. همچنین به آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از او به عنوان گزینه ارزشی، انقلابی، فساد ستیز و عدالت خواه تاکید شد.

متکی گفت: اعضای هیئت رئیسه جامعه روحانیت مبارز و هیئت عالی شورای وحدت، نقطه نظرات خود را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری بیان کردند و رئیسی ضمن استماع نظرات و پیشنهادات مطرح شده، هدف از ورود به انتخابات را ایجاد تحول در ساز و کار کشورداری و توجه به فوری‌ترین مطالبات مردم عنوان کرد.

وی به بیان برخی از مطالبی که آیت الله رئیسی در این جلسه اشاره کرد پرداخت و گفت: او ضمن توجه و تقدیر از خدمات و دستاوردهای نظام در دهه‌های گذشته، بر ضرورت به کارگیری همه نیروهای ارزشی و انقلابی و ساماندهی شرایط گوناگون کشور تاکید کرد و همچنین از انسجام و فعالیت‌های شورای وحدت و نقش آفرینی جامعه روحانیت مبارز در ایجاد همگرایی میان نیروهای انقلابی و ارزشی و تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور و پرنشاط تشکر و تقدیر کرد.

کد خبر 5219353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha