طبق اعلام منابع رژیم صهیونیستی؛

عربستان حریم هوایی خود را به روی صهیونیست‌ها بست

عربستان حریم هوایی خود را به روی صهیونیست‌ها بست

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که عربستان حریم هوایی خود را به روی پروازهای این رژیم بسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که عربستان حریم هوایی خود را به سوی پروازهای این رژیم بسته است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل بسته شدن آسمان عربستان پروازهای شرکت «یسرائیر» از فرودگاه «بن گوریون» به مقصد دبی لغو شد.

مقامات سعودی مجوز پروازهای تجاری رژیم صهیونیستی به دبی در امارات متحده عربی را بر فراز آسمان عربستان چندی قبل تصویب کرده بودند.

طبق گزارش رسانه‌ها در آن زمان، موافقت سعودی‌ها شامل چراغ سبز به پرواز هواپیمای اسرائیلی برای عبور از حریم هوایی عربستان در پی فشار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا انجام شد.

شبکه دولتی رژیم صهیونیستی «کان» در آن زمان اعلام کرد که مقام‌های سعودی پس از مداخله «جرد کوشنر» با صدور مجوز پروازهای رژیم صهیونیستی به دبی موافقت کردند.

کد خبر 5220515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی رضا IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      9 15
      دو کلام آقای ظریف باهاشون منطقی صحبت کرد ، اینم نتیجه ش حالا شما مرتب فریاد بزنید مرگ بر آل سعود ، پرچم آتيش بزنید ، بریزین سفارتخونه رو داغون کنین ،هیچکدوم تاثیر دو کلمه حرف حساب رو نداره ، درود به شرفت آقای ظریف
      • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
        0 0
        این همه مصادره به مطلوب می کنید نکنه دل درد بگیرید ! چنین گشایشی دارد این کلید خارجی میشه بفرمایید بقیه مسائل خارجی هم نیم نگاهی بیاندازند!!!! توهم نتیجه خوبی نداره
      • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
        0 0
        کشور نیاز به صلح طلبی دارد نه جنگ افرازی احسن تا کور شود هرکسی که نتواند بیند
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      0 1
      چطور به این نتیجه رسیدی کی عربستان حرف حساب سرش میشه؟؟؟؟؟!!!! اینا همش بخاطر شکست رژیم صهیونیستی در جنگ برابر مقاومت در جنگ اخیره که باعث شد معامله کثیف قرن که هدفش عادی سازی روابط کشورهای مسلمان بود و بعضی از کشورهای سازشکار عرب از جمله عربستان هم توی این زمینه پیش قدم بودند